Seksi uskovaisen kanssa?
Kommentit (10)
olen seurustellut hellarin kanssa ja seksi on ihan samanlaista kun "tavallisenkin" kanssa. tykkäsi esimerkiksi tissipanosta.
Oon uskovainen, mies ei ja meillä kyllä on rietasta.. Mutta mä oonkin vähä seksihullu :)
Ei ole kokemusta kuin yhdestä miehestä, hän sattuu olemaan uskovainen, minä en ole. Seksi on hyvinkin monipuolista ja pervoakin.
Uskovainen ex-vaimoni pukeutua aina tiukkaan lateksiseen nunnan kaapuun ja tahtoi pitää kaasunaamaria.
Ei ole aitoa uskoa tuollainen käyttäytyminen. Todellinen usko ei ole vain ajatus, vaan se näkyy myös käyttäytymisessä ja teoissa. Nuo aiemmin mainitut ovat valeuskovaisia. Näin on.
Miten ensinnäkin määritellään "uskovainen"? Mielestäni pelkkä Jumalan olemassaoloon uskominen ei vielä riitä tuohon, vaan pitää myös oikein näyttää uskonsa eli että käy uskonnollisissa tilaisuuksissa, lukee raamattua ja puhuu uskosta julkisesti.
Kerran pienimunaisen muslimin kanssa, oli se vaan paskinta ikinä ja vielä tämä limainen otus soitteli perään.
Samanlaiset värkithän niillä on kuin ei-uskovaisillakin. Ehkä meno ei ole niin rietasta, mutta onko se kaikilla muillakaan? Ja periaatteessa samaanhan kaikki tähtäävät: suvun jatkamiseen. Vai kuvittelitko kenties, että ensin pidetään hartaushetki ja sitten pikkuisen naida naksautetaan. Sellaisia kohtauksia on kyllä kuvattuna vanhassa kirjallisuudessa ja elokuvissa, joissa mies harjoittaa polvirukouksia ennen ja jälkeen, kun on niin heikko, että lankeaa naisen pauloihin. Ei taida olla tätä päivää.