Mun tyttö on paljon kauniimpi kuin teidän tytöt
Harmi, ettei kaikki voi olla niin kauniita kuin lapseni.
Kommentit (12)
Oma lapsi on aina kaunein. Toivottavasti myös rakkain ja ihanin :)
Voin uskoa, mutta en mä ymmärrä, miksi harmittelet, jos kaikki tytöt eivät ole yhtä kauniita kuin omasi, sittenhän omasi olisi vain yksi tavallisista...
Mun tyttö ei ole se kaunein, mutta todella hyvännäköinen hän on, hän on myös monella tapaa fiksukin.
Mun tytön ei tartte olla kaunis ollenkaan. Siitä tulee aivokirgurgiastronautti ainaskii, iha ninko äitinskii!
Meillä arvostetaan tytöissä muutaki kuin ulkonäköä ja luinkin tytöille tolstoin teoksii jo kun hän oli vatsassannii. Oppivat puhumaankii alle vuoden iässä.
Meidän tytöt ei ol mittään näyttelyesineitä vaan naisen arvo perustuu ensisijaisesti hänen aivoihinsa.Ni!
Mun poikapa on nätimpi kuin teidän tytöt yhteensä!
Mun tyttö on nätimpi kuin sun, ihan satavarmasti:)
Mun teinini pyysi mua tänään kävelylle kanssaan <3
Mun tyttö on kaunis ja lisäksi hoikka ja pitkä, n. 175cm! Todistuksen keskiarvo nyt seiskan päättötodistuksessa oli yli 9 :)
On lisäksi myös kiltti, tottelee vanhempiaan, ei kiroile, ei pukeudu liian paljastavasti vaan tyylikkäästi, on taiteellisesti lahjakas (musiikissa ja maalauksessa mm.), auttaa aina muita mutta osaa myös pitää oman puolensa.
Mun tytär on kaunis, mutta ei halua malliksi vaikka osaa hyvin olla kuvissa ja hymyillä kauniisti. Tytär on sanonut että haluaa työn jossa käytetään aivoja, valmistuu hyvin arvosanoin merkonomiksi ja ylioppilaaksi keväällä, ja sitten menee kauppakorkeaan. Pojistakin tulee varmaan komeita miehiä, en vielä tiedä kumpi hurmaa naisia enemmän, babyface vai raamikkaampi, siinä on sitten naisilla kaksoset mistä valita :) kymmenen vuoden päästä saa varmaan nuoria naisia heitellä pois terassilta että mahtuu kulkemaan :)
Mun tyttö on kuin petolinnun perse.
Mutta siitä tuleekin vihreä kansanedustaja ja sit se kostaa koko maailmalle!
Mun äiti on av-mamma. repikää te siitä.
En usko, sun ei tarvitsis silloin kirjoittaa sitä tänne.
Mut meidän äiti tekee teidän äitien ruuat.