Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä kokenut viatonta teinirakkautta

Vierailija
07.09.2020 |

Nyt olen 24-vuotias ja tässä iässä ei semmoista enää ole vaan heti pitäisi olla hyppäämässä sänkyyn ja sen jälkeen vasta katsotaan tuleeko tunteita. Tuntuu että on mahdotonta nykyään löytää mies jonka kanssa tutustuisi pikkuhiljaa ja ihastuminen saisi kehittyä rauhassa ilman jatkuvaa ajatusta että mies odottaa milloin saa pesää. Harmittaa jotenkin ettei teininä tullut koettua semmoista söpöä teinirakkautta missä kädestä pitäminen ja pussailu pelkästään aiheutti perhosia vatsaan. Onko muita joilla olisi samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivää, ettei AV:lla joku mies valittaisi samasta asiasta.

Vierailija
2/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein koin 14-vuotiaana. Ehdin suutelemaan ja kun en halunnut seksiä vielä, niin poika vaihtoi mut eksäänsä.

Aloin seurustelemaan 20-vuotiaana ekan kerran.

Kolmekymppisenä tapasin miehen, joka ihastui muhun eikä hänellä ollut kiire seksin kanssa, halusi varmistaa että olen varma enkä tule katumaan, toi kukkia ja kirjoitti runoja, laittoi merkille kaiken mitä sanoin ja kohteli kunnioittavasti. Oli mua viis vuotta nuorempi, mut vanhan ajan herrasmies siinä mielessä.

On niitä olemassa, mutta harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. ja tapailen vain sellaisia ihania, romanttisia, kunnollisia miehiä, joiden kanssa edetään hitaasti ja rauhallisesti, asiat saavat tapahtua luonnollisesti ilman paineita. En anna kenenkään pakottaa itseäni mihinkään enkä todellakaan suostu seksiin "kokeillakseni". Jos rakastumisen tunteita ei ole ennen seksiä, ei niitä ole sen jälkeenkään. Mies vain käyttää sinua hyväkseen ja jättää sitten.

Vierailija
4/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua kirjoitti:

Ei päivää, ettei AV:lla joku mies valittaisi samasta asiasta.

Erona ainoastaan peukutusjakaumat.

Vierailija
5/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset on olleet minullakin. Kaikki teininä hosasi ympäriinsä ja kokivat ensimmäisiä kertojaan suuteluissa sun muissa, tutustuivat siihen vastakkaiseen sukupuoleen rauhassa. Itsellä ne kaikki jäi kokematta ja osaaminen noihin liittyvissä asioissa on 0, nyt kun on ikää jo miltei 30v, niin mikäli joku nainen joskus minua alkaisi piirittää niin minun oletetaan osaavan ne asiat, ja että nainen ei ole minulle ihan vieras otus. Noh, menepä nykymeiningin mukaan meikäläisenä heti jonkun naisen kanssa sänkyyn, niin siinä kestää 15 sekuntia kun suihkin lemmennesteet reisille, sohlaan väärää reikää (napaa) ja alan änkyttää. Lienee sanomattakin selvää, että tuollainen tapaaminen on jymymenestys ja uudet treffit ovat piakkoin tiedossa.

No onneksi tuo on sellaista hassua "entä jos" pyörittelyä, vähän samaan tapaan kuin, että mitä tekisin jos voittaisin lotossa pääpotin.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
6/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässäsi löysin nuoremman mieheni :) täysi-ikäisen tietty.

Vierailija
7/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisena pitäisi heti mennä sänkyyn? Jos et halua, niin järjestät tilanteet sellaisiksi, että sänkypuuhat eivät ole mahdollisia ja juttelet miehellekin asiasta. Kerrot, että haluat tutustua tosi huolella ja edetä hiljaa. Jos se ei miehelle käy, niin mies on väärä ja hyvä kun asia tuli ilmi.

Vierailija
8/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan tavannut vääränlaisia miehiä. En katsokaan tuollaisiin päin jotka "odottaa millon saa pesää". Romanttisia ja rauhallisia miehiä on olemassa. Niitä jotka etsii elämänkumppania tositarkoituksella.

Vierailija
9/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan on kokenut. En minäkään. Nyt sinkkuna vuosia.. en tiedä mistä niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä löytäisi.

N27

Vierailija
10/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teinipojat vasta Sen perässä ovat... sulla on joku ihme kuvitelma asiasta...

Vierailija
11/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva varmaan on kokenut. En minäkään. Nyt sinkkuna vuosia.. en tiedä mistä niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä löytäisi.

N27

No ihan vinkkinä, että se ei todennäköisesti ole ainakaan se pitkä ja hassutteleva könsikäs jolta naisten naurattaminen ja jutut tulee kuin apteekin hyllyltä. Tällaiset aina sitten poikaporukassa puhuu naisista esineellistävästi ja halveksuvasti ja kuolaavat instagrammeissa vähäpukeisia naisia vaikka kotonakin on oma. Näihin ne naiset tuntuu kuitenkin aina haksahtavan ja sitten ihmetellään, että no ei sekään ollut kiltti ja kunnollinen mies.

Vierailija
12/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kokenut, enkä usko jääneeni yhtään mistään paitsi. Ei ne teinijutut tosielämässä ole samanlaisia kuin leffoissa ja fantasioissa. Parempi olla fiksaantumatta tuollaiseen asiaan ja keskittyä tähän hetkeen elämässä. ☺️

N23

Vierailija
13/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset on olleet minullakin. Kaikki teininä hosasi ympäriinsä ja kokivat ensimmäisiä kertojaan suuteluissa sun muissa, tutustuivat siihen vastakkaiseen sukupuoleen rauhassa. Itsellä ne kaikki jäi kokematta ja osaaminen noihin liittyvissä asioissa on 0, nyt kun on ikää jo miltei 30v, niin mikäli joku nainen joskus minua alkaisi piirittää niin minun oletetaan osaavan ne asiat, ja että nainen ei ole minulle ihan vieras otus. Noh, menepä nykymeiningin mukaan meikäläisenä heti jonkun naisen kanssa sänkyyn, niin siinä kestää 15 sekuntia kun suihkin lemmennesteet reisille, sohlaan väärää reikää (napaa) ja alan änkyttää. Lienee sanomattakin selvää, että tuollainen tapaaminen on jymymenestys ja uudet treffit ovat piakkoin tiedossa.

No onneksi tuo on sellaista hassua "entä jos" pyörittelyä, vähän samaan tapaan kuin, että mitä tekisin jos voittaisin lotossa pääpotin.

Terveisin Naispelko27

Olen samanlainen, mutta nainen. On meitäkin.

N29

Vierailija
14/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut itselläkään teinirakkauksia eikä viatonta kädestäpitämistä. Vain yksipuolista ihastumista josta ei ikimaailmassa hiiskuttu kellekään. Kun nyt katsoo vanhoja valokuvia, niin olin kyllä ihan nätti jne mutta siihen aikaan, 2000-luvun vaihteessa, tuntui että piti olla suosittu, ulospäinsuuntautunut, puhelias, tupakoida, juoda ym coolia, että pojat kiinnostui. Ei ollut somea missä tutustua ja tehdä itsestään "kiinnostava".

Olin ekoilla treffeillä ja koin ekansuudelman 18-vuotiaana. Se oli ehkä se minun "viaton teinisuhde", ei harrastettu seksiä, en edes kehdannut puhua asiasta ja suhde loppuikin sitten omasta aloitteestani nopeasti. Neitsyyden menetin 19-vuotiaana, vedin kännit ja baarista vaan joku mies ja homma pois alta. Ei kovin kaunis tarina, mutta se jotenkin avasi jotkut lukot omassa päässäni ja sen jälkeen seurustelu helpottui. Nykyään tuota aikaa voi jo hymyillen muistella, mutta kyllä se oma osaamattomuus hävetti silloin.

Tosin nykyään perheellisenä, 9 vuotta suhteessa olleena, nykypäivän tinder-kulttuuri tuntuu aivan järkyttävältä. Jos eroaisin, niin en varmaan pärjäisi deittimarkkinoilla enää, se olisi paluu lähtöruutuun. :D

Vierailija
15/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Naispelko is back!!! ❤❤❤

Tsemppiä, aivan varmasti löytyy vanhemmistakin naisia jotka haluavat edetä hitaasti.

Vierailija
16/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Olen samanlainen, mutta nainen. On meitäkin.

N29

Mukava kuulla. Mutta aikalailla kaikkihan me tiedämme, että vastakkaisesta sukupuolesta kyllä löytyy samanlaisia, mutta on ihan eri asia löytää sellainen ihminen tässä seksin täyttämässä maailmassa. Monesti on tällä palstallakin saanut lukea miten mies pitää koeajaa, ja samaa miehetkin puhuvat naisista. Mielestäni seksi, ja ylipäätään ensivaikutelma ovat liian suuressa roolissa tässä pariutumismaailmassa. 

Terveisin Naispelko27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan