Onko muoti jotenkin jämähtänyt paikoilleen?
Eikö nyt oo tosi pitkään ollut sama meininki eli legginsit sittemmin tiukat urheiluhousut mutta jokseenkin sama kuin legginsit... Tiukat housut.. Tennarit lenkkarit.. samat muotikampaukset, korkea nuttura, korkea puoliponnari + hiukset lenksulla ylhäällä.. pitkä suora tukka tytöillä (mikä ei toki huono kylläkään..) miehillä ananastukka ja Adidaksen verkkarit..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olisko ongelma siinä, että muoti ei tarjoa mitään uutta? Kukaan täysjärkinen ei pukeudu samalla lailla kuin pukeutui ysärillä, ja siksi kaikki kulkee edelleen sporttimuodissa. Siellä on olleet ainoat uudet jutut tällä vuosikymmenellä.
No minä käytän bootcut-farkkuja ja paitoja aivan kuten ysärilläkin. Ja niin käyttää pari miljoonaa muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat leggingsit näin jo vuonna 2004.
Mulla oli legginsejä jo 1994. Silloin oli muotia pitää legginsejä ja pitkää paitaa siinä päällä
Mulla tais olla hiihtarit tuolloin...
Et ole huomannut leveitä farkkuja? Se ainakin on ihan uusi juttu täällä, siis parinkymmenen vuoden tauon jälkeen.
Nuorilla on enemmän ja enemmän leveitä housuja. Myös ns. jazzhousut palasi muutama vuosi sitten.