Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän lasten koulukuvat maksavat?

Vierailija
07.09.2020 |

Olen kuullut, että hinnat vaihtelevat melkoisesti koulujen välillä. Meillä Seppälän koulukuvat ryhmäkuva 6,60€, kahden kuvan muotokuva-arkki 8,90€, kaverikuva 13,90, tarra-arkki 6,60€. Nämä siis ale hintoja. Mielestäni hinnat törkeitä verrattuna esim ylioppilaskuviin, jossa studioaikaa on usein jopa 1 h.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä meidänkin koulukuvat.

Otti ryhmäkuvan ja jääkaappimagneetin. Ei paljon maksanut.

Vierailija
2/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta koulukuvauksen sais lopettaa. Kallista ja huonolaatuista toimintaa. Koko järjestely on jäänne ajoilta jolloin ihmisillä ei ollut kotona kameroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut ottaa viime vuonna kun kunta oli päättänyt että se eriarvoistaa lapsia, koska kaikilla ei ole varaa ostaa kuvia. Olin melko pettynyt, kuvaus on vapaaehtoista, toivottavasti saadaan kuvat tänä vuonna..

Vierailija
4/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vielä ole koululaisia mutta päiväkodissa kun kuvaus on niin otan ne kaikki sähköisenä ja se on noin 70e.

Vierailija
5/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin kuullut hintoja, koska olen käsittänyt että hinnoissa voi olla 10 eurojen eroja koulujen välillä. Erityisesti kiinnostaa mitä muut maksavat näistä Seppälän koulukuvista. Mikäli hinnat kovinkin paljon halvempia, aion patistaa koulua panostamaan kilpailutukseen.

Vierailija
6/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat minusta olleet ihan ok, itse voi valita mitä kuvia tilaa, helppous on se mikä koulu kuvissa on parasta, lasta ei tarvitse itse viedä kuvattavaksi ja kaverin saa samaan kuvaan helposti, olettaen että hän on samassa koulussa, ei tarvitse järjestää yhteisiä aikatauluja kaverin kanssa...

Ryhmäkuva on kiva muisto sitten vanhempana ja jos ei muista ketä luokalla on ollut voi kuvan avulla etsiä vanhan porukan kasaan...

Vierailija
7/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni olisin kuullut hintoja, koska olen käsittänyt että hinnoissa voi olla 10 eurojen eroja koulujen välillä. Erityisesti kiinnostaa mitä muut maksavat näistä Seppälän koulukuvista. Mikäli hinnat kovinkin paljon halvempia, aion patistaa koulua panostamaan kilpailutukseen.

Hintaero näkyy myös kuvien laadussa. Kokemusta valitettavasti on. Printit oli suttuisia ja niiden paperi tosi ohutta. Mielelläni maksan paremmista sen 4-7 € enemmän.

Vierailija
8/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäkuva 0.99 €

10x15 +3 pienempää 0.99 €

Vierailija
9/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mielestäni ihan noi samat, sama firma. Olikohan jääkaappimagneetti 8,90 tai 9,90.

Otin ryhmäkuvan, magneetin, 3 muotokuvaa ja tarrakuvat (joka harmittaa, kun ei niitä yleensä mene kuin 2-3 kpl, olis pitänyt jättää ottamatta).

Laskun loppusumma 37 €.

Kaikki on suhteellista - ylppärikuvaus maksoi juuri 160 €.

Vierailija
10/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintaero näkyy myös kuvien laadussa. Kokemusta valitettavasti on. Printit oli suttuisia ja niiden paperi tosi ohutta. Mielelläni maksan paremmista sen 4-7 € enemmän.

Käsittääkseni sama yritys voi veloittaa koulukuvista aivan eri hintoja koulujen välillä. Tästä uutisoitiin pari vuotta sitten, liittyi kilpailutuksiin. Koulut myös voivat saada suuria summia järjestelypalkkioita kuvaamoilta ja siksi päätyvät valitsemaan kalliita kuvaamoja.

Vierailija
11/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mielestäni ihan noi samat, sama firma. Olikohan jääkaappimagneetti 8,90 tai 9,90.

Otin ryhmäkuvan, magneetin, 3 muotokuvaa ja tarrakuvat (joka harmittaa, kun ei niitä yleensä mene kuin 2-3 kpl, olis pitänyt jättää ottamatta).

Laskun loppusumma 37 €.

Kaikki on suhteellista - ylppärikuvaus maksoi juuri 160 €.

Mitä tuohon 160 euroon sisältyi? Meillä yo kuvaus studiossa ja ulkona 1 h 80€ ja sisältää muutaman kuvan. Kuvissa erilaisia taustoja ja osa tosiaan ulkona. Kuvat todella laadukkaita. Tähän nähden koulukuvaus riistohintaista. Meillä peruskuvapaketti n 50 €

Vierailija
12/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ollut tosi pettynyt kuvien laatuun. Paperi on tosiaan ohutta ja häiritsee todella, ettei kuvia ole leikattu valmiiksi. Esimerkiksi luokkakuva tulee A4 kokoisella paperilla, vaikka itse kuva on vain puolet tuosta. Vähän kuin itse olisi printtaillut kotitulostimella ja sitten vielä itse saksit kuvista ylimääräisen paperin pois. Mun mielestä hinta ei kuitenkaan ole laatuun nähden halpa.

Vierailija
13/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksyn hintoja Seppälän koulukuvilla:

- ryhmäkuva 1,90 €

- tarra-arkki, 15 kuvaa 1,52 €

- kaverikuva 1,99 €

- kahden kuvan muotokuva-arkki 7,60

- toim.kulut 1,52 €

Vierailija
14/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin ryhmäkuva oli 14€

Vierailija
15/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kuvauspäivää eikä hintoja tiedossa.

Hinnat tosiaan vaihtelee eri kouluissa. Viime vuonna meillä maksoi ryhmäkuva, tarrakuva-arkki, 2 muotokuva-arkkia 20e postikuluineen. Siskon lapsi viereisessä koulussa ja samalle setille hinta 50e. Molemmilla seppälän valokuvaamo.

Vierailija
16/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäkuva on kiva muisto sitten vanhempana ja jos ei muista ketä luokalla on ollut voi kuvan avulla etsiä vanhan porukan kasaan...

Eletään vuotta 2020.. Kuinka moni yleensäkään katselee jotain vanhoja luokkakuviaan? Mä en edes tiedä missä omat on eikä edes kiinnosta tietää.

Vierailija
17/25 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri kahden lapsen päiväkotikuvat. 

1 isohko muotokuva, 2 kpl keskikokoisia muotokuvia, 12 kpl  10x15cm muotokuvia, 2 ryhmäkuvaa, 2 kpl 12 tarrakuvan arkkeja. Muotokuvat eivät olleet "kehyksissä" vaan ihan A4-valokuvapaperille tulostettuja.

Kuvat maksoivat yli 160 euroa. Laatu oli koulukuvatasoa eli ei kovin laadukasta. Valokuvaamossa saa paljon kauniimman ja laadukkaamman taustan ja valaistuksen. 

Hinnat ovat laatuun nähden mielestäni aika törkeät. Todella ihmettelen, miten 2 vuotta sitten on voinut olla kuvat parin euron luokkaa! 

Vierailija
18/25 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse

Vierailija
19/25 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä kuvasi meillä päiväkodissa plus koulussa. Eli pelkistä koulukuvista maksoin 9 40€ koska otin aina kaikki kuvat kun piti sukulaisille jakaa niitä. Siihen päiväkoti kuvat ja Varian kuvat niin varmaan 500€ maksoin kaikkineen kuvista.

Vierailija
20/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa postikortin kokoinen yhden oppilaan kuva kpl?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä