Olen Mensan jäsen, eli älykäs, miksi se ärsyttää sinua?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on mensan jäsenyydestä?
Sinunko mielestäsi olisi parempi, että älykkäillä ei olisi mitään yhdistystoimintaa, vaan jokainen vain touhuaisi omiaan missä nyt sitten touhuaisikin?
Miksi?
En tiedä onko ap oikeasti mensalainen, mutta vastaukset ovat jälleen kerran niin vakioituneet, että ne voisi numeroida. Joten, vahvasti veikkaan että ärtymyskysymys on aivan aiheellinen.
Ja koska pidän aiheellisena, että aiheellisia kysymyksiä nostetaan uudelleen käsiteltäväksi, kiitän aapeetä että hän viitsi vaivautua. Puhumatta tämä asia ei ainakaan korjaannu.
Miksi luulet sen ärsyttävän minua? Luulisi, ettei noinkin älykäs tekisi noinkin typeriä oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mensassa tehdään?
Tällä hetkellä Helsingin alueella [hpos] kuumin aihe on pystytäänkö pikkujouluryyppy järjestämään livenä vai ollaanko virtuaalisesti. Turussa ei tehdä mitään tai jos tehdään ei kerrota kenellekään, muualla Suomessa ei tehdä mitään. Paitsi Tampereella ryypätään. Aika perus kerhomeininki.
Ei ärsytä. Mä haluan aina oppia itseäni fiksumpien ajattelua, esim. loogisuutta.
Miten tämä liittyy mihinkään? Mensan jäsenyydelle on tietyt kriteerit ja sitä mitataan tällä testillä. Et taida olla mensan jäsen kun et pysty pysymään aiheessa. Noudatatko koronaohjeitakin vain silloin kun se itsellesi sopii ja satut muistamaan?