Luettele selaimessasi avoinna olevat välilehdet
Kertokaa myös läsnäolevien huollettavien lasten määrä.
Minulla 3 lasta
Facebook - Zalando - Vauva - Gmail - Huuto.net -
Kommentit (31)
Neljä työohjelmaa explorerilla, mozillalla face ja tämä, neljä filekansiota, ruudulla palaverisharing yhdestä työkalusta ja monta exceliä. Odotan että jätkät saksassa saavat veivattua koodit lopullisen muotoon mun kommentointia varten.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:21"]
Neljä työohjelmaa explorerilla, mozillalla face ja tämä, neljä filekansiota, ruudulla palaverisharing yhdestä työkalusta ja monta exceliä. Odotan että jätkät saksassa saavat veivattua koodit lopullisen muotoon mun kommentointia varten.
[/quote] Ja ei yhtään lasta paikalla, koululaiset kotona syyslomalla ja minä toimistolla.
Se ei ole synti jos syysloma on eri paikkakunnilla eri aikaan, joten kaatakaa itsellenne vain. ;))
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:48"]
Se ei ole synti jos syysloma on eri paikkakunnilla eri aikaan, joten kaatakaa itsellenne vain. ;))
[/quote]Perustavasti vialla-kommentoijalla on kuitenkin jokin perustavasti vialla, jos ei aikuisuuteen mennessä ole huomannut, että lomat ovat eri aikoihin eri puolella Suomea.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:20"]
En taida luetella, koska välilehtiä on auki 113, lapsia 0.
[/quote]
Mistä tiedät auki olevien välilehtien lukumäärän?
Facebook - Vauva - BBC - Financial times - N.Y. Times - Hesari - Talouselämä - Kauppalehti - Currency converter
Ei lapsia (töissä).
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:48"]
[/quote]Perustavasti vialla-kommentoijalla on kuitenkin jokin perustavasti vialla, jos ei aikuisuuteen mennessä ole huomannut, että lomat ovat eri aikoihin eri puolella Suomea.
[/quote]
Niin, ja jos ei ole huomannut, että Kaikki Muut (TM) eivät ole halveksuttavia lintsareita. Joku voi olla lomalla tai kipeänä, vaikka itse ei olisikaan.
Mulla nyt auki AV, yliopiston sähköposti ja finnkinon sivut. Tämä opiskelija pohtii päiväleffamahdollisuutta. Halveksuttava lintsari? Vai viikon hommat jo valmiiksi tehnyt onnellinen, joka ei ole sidottu 8-16-aikatauluihin?
Tämä, ruutu.fi (matkaoppaat), Outlook ja töihin liittyvä juttu.
Ei lapsia tässä, oon töissä.
Taas on porukalla tarve brassailla...heh. Mulla ei ole sellaista tarvetta.
Auki olevat: Teknillinen korkeakoulu, lentäjäin yhdistys, käsikirurgit ry, suurituloiset keskusjärjestö, Reimatec+, Vauva, Aktia sijoittajan sivut, Mannerheimin lastensuojeluliitto.
9 lasta ja ollaan leikitty lumessa aamu kuudesta asti.
:)
En taida luetella, koska välilehtiä on auki 113, lapsia 0.