Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ison kullin uppoamisvaihe

Vierailija
07.09.2020 |

Se hetki, kun nainen on runkannut ja imenyt ison kullini kovaksi ja hänen häpynsä tuntuu ja näyttää todella hyvältä.

Naisen silmät suurenevat hämmästyksestä, "voiko tuo mahtua sisääni". Se parahdus kun vartta on jo sisällä alun kolmatta kymmenettä senttiä.

Sitten rajua naintia edestä ja takaa. Lopulta huipennus, kulli pois pesästä ja nainen imee lastit suuhunsa ja nielaisee. Se on siinä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten herätyskello soi...

Vierailija
2/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten herätyskello soi...

Ja kissa ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tahra lakanoissa, mitä sanon äidille?

Vierailija
4/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pilata hyvä pano ottamalla sarvi pois pesästä parhaalla hetkellä. EiEiEi. Siinähän pitää nauttia tilanteesta eikä yrittää leikkiä jotain Ron Jeremyä - tollo. Naisesikin voisi vähän nauttia, kun et sitä iljanteista limaasi kurkkuun pumppaa vaan koitat saada viime hetkelläkin hänet mukaasi.

Vierailija
5/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen sai siis mällit ei muuta? wau miten nautinollista...

Vierailija
6/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap just todisti, että sen, minkä kullin koossa voittaa, sen aivojen tilavuudessa häviää ;).

Vierailija
7/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole selvästikään käsitystä miten nainen reagoi ison ja paksun kullin työntyessä tiukkaan pilluun. Ensin sisään työntyessä ja venytyksen kasvaessa naisen silmät alkavat harittamaan tai luomet sulkeutuvat. Tätä jatkuu vähän aikaa kun kalua liikutellaan puoleensääreen upotettuna. Kun kalu vihdoin painetaan voimalla tyveä myöten venyttäen pillunpohjaa pyörähtää naisen silmät nautinnosta kuin hedelmäpeli. Siitä tietää, että iso kulli tekee naiselle gutaa.

Vierailija
8/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse työnnän kovan 15 senttiseni sisään, niin luulen et nainen haluaisi kiljua nautinnosta, mut ei viitsi et naapurit ei kuulis.

Vierailija
9/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Kun itse työnnän kovan 15 senttiseni sisään, niin luulen et nainen haluaisi kiljua nautinnosta, mut ei viitsi et naapurit ei kuulis.

Oletko niin tanan yksinkertainen, että pitää käyttää samaa nicciä. Varmaan joku pienimunainen joka ei ymmärrä että kirjoitan omasta kokemuksesta.

Vierailija
10/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa olen pienimunainen käppänä.

Vierailija
11/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep...15 senttisellä se pimperi venyy ja nainen nauttii...ainakin jos se nainen on pumpattava ja kuminen

Vierailija
12/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, osu ja upposi. Olet ap juuri sellainen kuin kuvittelinkin, mitään tietoa isommista kaluista.

Se oikea m62

Vierailija
13/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin pikkupojat, jutuista huomaa ettei tässä ketjussa kellään ole oikeasti isoa kullia.

Se oikea isokulli, M63

Vierailija
14/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä luulet. Mutta jos olisit lukenut kirjoituksiani aikaisemmin kaluni koko olisi kyllä selvinnyt.

Vierailija
15/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko nyt oikein?

Reilu kuusikymppinen mies raivon vallassa vakuuttelee vauva-lehden palstalla keskenkasvuiselle nettitrollille, että hänellä on iso sukupuolielin? Ihan oikeasti on iso, kun olen siitä niin monta kertaa tänne jo kirjoittanut!

Miten meni nyt niinkuin omasta mielestä? Tunnetko olosi kypsäksi aikuiseksi?

Vierailija
16/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä pilluja monilla naisilla, kun sinne survotaan juurta myöten, vaikka pesismailaa. Luojan kiitos, en ole koskaan moisia tavannut.

Kyllä ei omalla 18cm todellakaan voi painaa varomatta ja täysillä kasseja myöten. Kunnolla kiihottuessaan vaimo päällä pystyy istumaan sen ihan kokonaan sisäänsä. Ja näin saakin kovan orgasmin vain lantiotaan liikuttamalla edes takaisin. Ja kohta tulee hra 15cm ja sanoo, et sulla on oikeesti 13cm

Vierailija
17/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luinko nyt oikein?

Reilu kuusikymppinen mies raivon vallassa vakuuttelee vauva-lehden palstalla keskenkasvuiselle nettitrollille, että hänellä on iso sukupuolielin? Ihan oikeasti on iso, kun olen siitä niin monta kertaa tänne jo kirjoittanut!

Hyvä pointti. Jos mä olisin kumpikaan M62 nimimerkillä pelleilevistä tampioista, saattaisi just nyt vähän hävettää. Taitaa olla molemmat pikkupoikien nimimerkkiprojekteja. Ainoa kerta kun ovat naisen alapään nähneet, oli kun heidät siitä puristettiin läpi synnärillä.

Vierailija
18/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinko nyt oikein?

Hyvä pointti. Jos mä olisin kumpikaan M62 nimimerkillä pelleilevistä tampioista, saattaisi just nyt vähän hävettää. Taitaa olla molemmat pikkupoikien nimimerkkiprojekteja. Ainoa kerta kun ovat naisen alapään nähneet, oli kun heidät siitä puristettiin läpi synnärillä.

Ei nähneet edes silloin. Silmät kiinni pusertuivat tähän maailmaan ja siitä lähtien ovat pildeä pelänneet ja kaukaa kiertäneet.

Vierailija
19/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas hyvä vitsi esiintyä muka minuna. Hanki oma elämä. Jotain pientä ahistaa minun kirjoitukset.

Ei jaksaisi jonkun pöllön takia vaihtaa nicciä takaisin vanhaan.

Vierailija
20/37 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä M62 joku sivupersoonamies vai mitä täällä tapahtuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi