Mökkiviikonloppuna nähty saunassa, pariskunnasta nainen karvaisempi??
Oltiin viikonloppuna ystäväporukoiden kanssa mökkeilemässä ja siinä saunoessa ja uidessa näki muitakin ihmisiä alastomana kuin vain omaa miestä. Oltiin siis sekasaunoissa.
Pisti silmään suhteellisen erikoinen näky jota harvemmin olettaa edes näkevänsä. Pariskunnan mies oli sheivattu alapäästään, mutta nainen (ihan nuori 26v ja normaali) oli täysin luomukarvoissa. Ei siis mitään viivaa tms. vaan täysin siistimätön paksu karvamatto alapäässä.
Piti oikein aloittaa tämä kun tuli mieleen, että onko joku törmännyt vastaavaan? Mies kliini, nainen karvallinen?
Kommentit (18)
Voi hallelujaa näitä aloituksia. Näin se kai sitten ilmenee, kun länsimaissa älykkyysosamäärä pienenee.
Mietitkö sitäkin, että naiset käy kakalla? Eikai, eihän se niin voi olla!
No voi ei. Miten sitä nyt on noin päässyt käymään!?
Normi juttu. Manscaping on ihan tavallista ja vielä ehkä hiukan nosteessa, niin kuin naisten sheivailu oli joskus 10-20 vuotta sitten. Naisten sheivailu ei ole sillai enää trendijuttu.
Sekasaunassa saunotaa , ei mittailla muiden häpykarvoituksia.
Miten se oli - "Ei sinne sekasaunaan mennä muita katselemaan."
Miten jotain jaksaa vielä vuonna 2020 kiinnostaa toisten häpykarvat? Voin vaan kuvitella kuinka nolo oot ollu ku oot toisten alapäitä tuijotellut.. Toiset sheivaa ja toiset ei, mitö outoa tässä pitäisi olla? Ja mistäs sä tiedät vaikka se mies kävis ihan kuumana karvaisiin naisiin, ja siks nainen ei sheivaa :D
Ajattelin jotenkin, että naisella olisi kasvanut miestä näyttävämmät sääri- tai jopa selkäkarvat. Nythän otsikko huijaa, koska mies oli naista sheivatumpi eikä nainen miestä karvaisempi.
Monista asioista olen jutellut naisten kanssa. Tuosta karva asiasta en ole hoksannut kysyä että kutittaako se sänki yhtä pahasti naisilla? Meillä miehillä kun kaikki on siinä ulkona niin sänki on aivan ärsyttävän kutiseva. Siksi on pakko joko antaa olla karvareuhka tai ajella tiheään.
Nykyään olen karvaturri. Joskus ajelin ja kahdelta sitä koskeneelta mielipiteet oli että sellaista karvatonta on mielyttävämpi oraali jutuissa.
Jo on taas kun luonnollisuus on niin outoa niin outoa.
(tosin oudointa tässä on se että ap tuijottelee muiden karvoituksia)
Nyt en ainakaan enää ikänä mene sekasaunaan. Olen mies. Ilmeisesti siis naisetkin siellä arvostelee varustuksia. Itse en kyllä ole katsellut. Se jotenkin ei kuulu asiaan.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on? Toinen tykkää sheivata, toinen ei.
Outoa sinänsä kun ainakin täällä ~80% sanoo ajavansa kaikki pois koska muuten haisee ja se on kuulemma "helpointa". Häpykummun karvoitus tosiaan haisee, syystä että?? whhhaat?
Vierailija kirjoitti:
Monista asioista olen jutellut naisten kanssa. Tuosta karva asiasta en ole hoksannut kysyä että kutittaako se sänki yhtä pahasti naisilla? Meillä miehillä kun kaikki on siinä ulkona niin sänki on aivan ärsyttävän kutiseva. Siksi on pakko joko antaa olla karvareuhka tai ajella tiheään.
Nykyään olen karvaturri. Joskus ajelin ja kahdelta sitä koskeneelta mielipiteet oli että sellaista karvatonta on mielyttävämpi oraali jutuissa.
Kyllä kutittaa. Olen pari kertaa raapinut ihon ihan rikki sieltä, kun kutisee niin paljon. Ajelen karvat lähinnä vulvan ympäriltä, en häpykummulta ollenkaan, kun ne ei haittaa mitään esim. suuseksissä. Näytän päälle päin siis yhtä karvaiselta kuin tuo ap:n ihmettelemä nainen. Hassua, että toisten (ihan normaalit) karvat on jollekin tuollainen ihmetyksen aihe.
Mitä outoa tuossa on? Toinen tykkää sheivata, toinen ei.