Aivan mahtava tuo Calm-sovellus
Joka päivälle uusi kymmenen minuutin meditaatio eri aiheista. Ääneen luettuja tarinoita, joiden kuunteluun nukahdan hetkessä. Luontoääniä (myös ilmaisversiossa) joita itse käytän meditoinnin taustaääninä, lukiessa tai nukahtamiseen. Sovellus sisältää laajasti eri aiheita. Oma suosikkini on Conscious parenting. Todella laittaa miettimään omaa vanhemmuutta.
Calm-sovelluksen avulla olen rauhoittunut ja stressaan vähemmän. Olen oppinut katsomaan asioita eri näkökulmista. Meditoinnissa olen aivan alkumetreillä, mutta sovellus auttaa siinä. Sovelluksesta löytyykin 30-päivän sarja, "How to meditate".
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa ollut Calm nyt käytössä muutaman vuoden, ehdottomasti paras meditointisovellus. Toinen sovellus mistä olen tykännyt on joogasovellus Down Dog.
Täytyy kokeilla tuotakin.
On todella loistava. Ei ole ilmainen, oliko nyt 50 e vuosi tai jotain, mutta paras hankinta itselleni silti. Monta kertaa viikossa käytän niitä Sleep Storyjä, lisäksi meditoin, kuuntelen niitä päivittäin vaihtuvia meditaatioita, välillä on vierasluentoja eri aiheista kuten stoalainen filosofia, riippuvuuksista pääseminen tms.
Mulla on kanssa ollut Calm nyt käytössä muutaman vuoden, ehdottomasti paras meditointisovellus. Toinen sovellus mistä olen tykännyt on joogasovellus Down Dog.