Kumman kaa olisit, Sergein vai Sebastianin? Entä Jirin vai Joonatanin?
=)
Oletetaan että Sebastiania ei olisi ammuttu, tuskin kukaan nyt haavoittunutta himoitsee ;)
itse valitsen Sergein ja Jirin (UUH!)
Myös Lassessa on jotain joka vetoaa muhun, jotain charmanttia vaikka vanhempi onkin :)
Kommentit (24)
Muu ei mietitytä, mutta onkohan Joonatan siviilissäkin yhtä tauno kuin sarjassa vai onko se vaan niin lois-ta-va näyttelijä.
Mäkin ottaisin Sebastianin ja toisesta vaihtoehdosta Joonatanin :)
Mun on ihan mahdoton valita sebun ja sergein välillä ;) mutta noista toisista, ehdottomasti jiri, joonatan ihan söötti mutta niin uuno hahmo!
Joonatan :) <3
Jos on Kuulista pakko valita, niin Sebastian.
Sergei ja Jiri ei sytytä kyllä sitten ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:37"]
Sebastian + Jiri
[/quote]
Sama mulla.
Sebastian on ollu mies mun makuun alusta loppuun. Panisin ja paljon ! Yksi syy miksi katson koko sarjaa, ku on sellasta silimänruokaa tarjolla ettäää... ;)
Sergei on taas päinvastanen. Kammotus mun mielestä, johon en koskis pitkällä tikullakaan. Samoin Joonatan, yöksis. Joten Valitsisin Jirpan toisesta pariskosta.
voi ei.mä ottaisin sebun,koska oon nähny unta et olin sebunkaa kapakassa:).ja en ottais jiriä enkä joonatania kun viime yönä näin unta että olin heiskasen panttivankina ja kumminkii meillä oli seksisuhde :D yhtään en ole koukussa salkkareihin...
Sebastian ja Jiri. Jiri on niin syötävän suloinen, ahh.
Sergei, joonatan ja Jiri on kamalia molemmat.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:32"]
Sebastian ja Joonatan!
[/quote]
Sama täällä.
Täh?