Miten yllättäisin vaimoni?
Vaimolla on synttärit ensi perjantaina ja haluaisin järjestää jotain luxusta. Hyviä vinkkejä kaivataan.
Kommentit (18)
Huoh..
No mistä vaimo tykkää? Mitä harrastaa?
Itselle olis oikein tervetullut lahja retkikirves ja poravasara terineen, mutta veikkaan että sun nainen ei diggais. Niin ja pölkky.
Ainakin kukat on varmasti kiva lisä siihen, mitä päätätkään hankkia.
Surullista, ettet tunne vaimoasi sen vertaa, että tietäisit, mistä hän ehkä tykkäisi.
Jos minulla olisi syntymäpäivä, toivoisin lahjaksi hyvän sadetakin ja että lähtisimme viikonloppuna patikoimaan. Joku muu hemmotteluhoidon tai hieronnan tai kosmetiikkaa. Kolmas ehkä päivällisen fine dining -ravintolassa, neljäs jotain ihan muuta.
Mä oon aina ollut innoissaan, kun oon saanut kuntoiluvälineitä.
Exä osti mulle kuntopyörän, olin todella iloinen :)
Nyt jos sais kortin hypoxiin 🤔
Kysy siltä ,mitä se tekis ekaksi ,jos voittaisi reippaasti lotossa, ja kehitä sen pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kukat on varmasti kiva lisä siihen, mitä päätätkään hankkia.
Ei ole tuokaan yksiselitteistä. Minä en halua leikkokukkia, ne ovat usein epäekologisia (tuodaan ulkomailta kasvihuoneista tai muuten tehokasvatettuja), sen sijaan niittykukat olisivat ihania. Myös ruukkukukat tai joku kasvi puutarhaan, jota olen toivonut.
Pettämällä niin kuin miehet yleensä tekee.
Ain ihmetyttää miten vähän ihmiset kuuntelee ja tuntee kumppaneitaan.
Mä ainakin noteeraan ja pistän korvan taakse vuoden mittaan aina kun kumppani sanoo et "oispa kiva tämmönen, voi vitsit mä haluaisin, kato miten siisti tääkin, kaveril on mahtava juttu" jne.
Parhaita lahjoja on semmoset mitä ei osaa yhtään odottaa, mutta tajuaa saadessaan että on ihana halunnut ja tarvinnut semmoista : )
Voisitko jo lopettaa? Aikuinen nainen ja jatkuvaa roolileikkiä netissä🤦🏼♀️
Tee niinkun exällä oli tapana.
Hävisi yleensä viikko tai viimeistään edellisenä päivänä synttäreitä, äläkä ilmoita itsestäsi mitään.
Palaat sit darroissas vaatimaan hellyyttä ja seksiä ja sanot sori kulta.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkun exällä oli tapana.
Hävisi yleensä viikko tai viimeistään edellisenä päivänä synttäreitä, äläkä ilmoita itsestäsi mitään.
Palaat sit darroissas vaatimaan hellyyttä ja seksiä ja sanot sori kulta.
Todistit juuri kuinka j ä n n ä m i e h e l l ä on aina menekkiä. Tiettyyn rajaan asti.
Yllätä vaimosi risteilyllä, kuten Fingerporissa.
Soitat sitten vaimolle laivalta, että päätitkin lähteä risteilylle, nähdään parin päivän päästä. Kyllä vaimo yllättyy!
Perussuomalaisena naisena arvostaisin isännältä lahjaksi uutta patalappua tai uuninpuhdistussientä.
Hommaa luxushuara ja pane sitä kun vaimos tulee kotia.
Kuuntele sitä ja keskustele.