Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisissa tilanteissa tulet mustasukkaiseksi miehestäsi?

Vierailija
16.10.2013 |

G

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää, en muuten.

Vierailija
2/6 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa tilanteessa kun se panee naapurin Tiinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enp tiedä, en kovin helposti. 16 vuotta yhdessä ja jos menokenkä vipattaa Nii, menköön.

Vierailija
4/6 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä mitenkään erityisen mustis, mutta pientä nipistelyä saatan tuntea, jos joku hänen vanha tuttunsa kommentoi erityisen maireasti Fb-kuvia, tai laittaa jotain yhteisiä muistoja menneisyydestä, vaikka ei olisi mikään eksä. Ihan hullua, mutta kuitenkin tunteena tasoltaan erittäin minimirajoissa, eli en ala tällaisista kiukutella tai ota edes puheeksi, menee ohi tuntemuksena samantien kuin on tullutkin. Muiden naisten kanssa juttelusta tms. en ole mustasukkainen. Muutenkin mustasukkaisuus itse kokemana on mulle jopa enemmän myönteinen, kuin kielteinen tunne. Sellainen leijonamainen "peräänny, bitch" -ailahdus, joka saa tajuamaan, kuinka hyvä mies mulla onkaan. =) Kummankaan mustasukkaisuudesta (tai sen puutteesta!) ei ole tarvinnut koskaan keskustella.

Vierailija
5/6 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki vähän mustasukkainen niille asioille joiden parissa mies viettää aikaansa, paitsi lapsille. Kaksosten syntymän jälkeen ei olla oltu missään kertaakaan kahdestaan, ja lapset jo pian 5 vuotiaita, kun odotin lapsia, ole meidän 5 vuotishääpäivä, ja mies sanoi että kun hän joutuu nyt olemaan töissä, niin juhlitaan sitten myöhemmin, nyt tulee jo 10 vuotishääpäivä, ja odotan sitä päivää että koska on meidän parisuhteen aika.

Vierailija
6/6 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mistään. Aikuisia ollaan ja vapaaehtoisesti toistemme kanssa parisuhteessa, rakkauden ja luottamuksen ollessa pääällimmäisiä tunteita.