Vihaan kaikkia joilla on terve isäsuhde.
Ahdistaa ja ärsyttää kun näen jonkun keskiluokkaisen ihmisen jolla on terve isäsuhde ja isä rakastaa tytärtään muilla tavoin kun seksuaalisesti. En saanut samaa pienenä ja ärsyttää kokoajan jos joku haukkuu isäänsä tai kertoo että isä rakastaa ja tiedän että ei rakasta siinä mielessä miten omani rakasti. Olen kateellinen ja mustasukkainen ja vihaan osittain tästä syystä naispuolisia ystäviä kun tiedän että heidän isänsä rakasti heitä platonisesti muttei halunnut muuta. Miten pääsen tästä eroon muutakuin psykoterapialla mitä on yritetty tilanteessani käynnistettyä, enkä ole suostunut vaikka sairaanhoitajalla käyn? Ei ole mikään provo tai vitsi , mutta en oikeasti enään pysty olemaan ihmissuhteissa joissa ystäväni on ”isin pikku mussukka” ja häntä autetaan vaikka ei hänen isänsä mitään muua halua. En osaa selittää sillein että ”normaalit” ymmärtäisi mutta tuntuu koko elämä kaatuvan tähän. Tiedän että saisin seksiä isältä millon vain mutta en muuten ns rakkautta tai hyväksyntää ja kun olen jo yli parinkymmenen, tietenkin hautaan nuo ajatukset koska ne ovat väärin enkä sellaista aikuisena tekisi.
Kommentit (10)
Jos sulle on suositelty psykoterapiaa, niin ei sitä huvin vuoksi ole ehdotettu. Avauksesi perusteella ihan ulkopuolisenakin huomaan, että tarvitset apua.
Mikä siinä on, että täytyy vihata normaaleja ihmisiä? Tämän takia välttelen nykyään kaikkia. Haluavat tuhota sinut oman pahan olon takia.
Ymmärrän osittain tunteesi Ap.
Tälläsiä asioita ei vaan voi kaikille jakaa koska eivät todellakaan ymmärrä sinua.
Mullekkin tulee bilteman nykyisestä tyhmästä mainoksesta missä on se muuttohomma ja isä kantaa tavaroita sen nuoren naisen luo, aina omat kipuilut isää kohtaan mieleen , missä se tyttö sanoo ”isiii” sellaisella äänellä että alkaa ahdistamaan.
Miksi vihaat ihmisiä jotka eivät ole tehneet sinulle mitään pahaa.
Ymmärrän tunteesi ap, mulla samanlainen isäsuhde, isällä erittäin epävakaa ja narsistinen,, en saanut tukea, lämpöä tai mitään mitä isän kuuluisi lapselleen antaa, pelkkää haukkumista, solvaamista, asioiden tahallaan väärin ymmärrystä yms, jatkuvat raivokohtaukset
Olen itsekin kateellinen niille joilla terve isäsuhde, tai näen isän leikkivän lapsensa kanssa, nauraa, hymyilee yms,, oma isä ei ollut sellainen
Vieläkin kärsin,, tämän vihan johdosta pelkään ja kammoan miehiä,, olen ollut seurustelu suhteessa miehen kanssa joka nyt ei ollut samanlainen kuin isäni mut silti äreä ja nyrpeä,, ei voi vaan luottaa
Siis isällä epävakaa ja narsistinen persoonallisuushäiriö
Vihallasi on väärä kohde. Yritä ymmärtää kuka on se, joka toimi väärin. Otan osaa.
Tulipa paha olo Ap:n puolesta. Vielä kun hän mainitsi olevansa yli parikymppinen ja saavansa isältään seksiä milloin vain. Muttei rakkautta ja hyväksyntää. Maailma on todella sairas paikka. Anteeksi mutta rupesi kuvottamaan todella paljon.
Ei semmoista olekaan kuin terve isäsuhde tai terve äitisuhde
Et saa tukea Ap.
Keskiluokkaiset ”isin pikkumussukat” alapeukuttelee. Ei ne ymmärrä noita isin pikku nussukoita 😂