Tinder saa mennä.
Kyllästyin täysin sovellukseen. Matcheja, päällisinpuolin hyviä sellaisia, tulee ihan mukavasti. Ongelmana on keskustelujen puute. Nykyään tuntuu olevan todella vaikeaa saada minkäänlaista keskustelua aikaiseksi. Vastataan yhden, tai kahden verran, silloinkin lyhyesti ka todella yleispätevästi, keskustelu tyrehtyy siihen. Muistan, että joitakin vuosia sitten oli paljon helpompaa saada hyviä ja pitkiä keskusteluka aikaiseksi. Ihmiset tuntuu olevan tympiintyneitä sovellukseen.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kohtaaminen, etenkin tunnetasolla tuntuu olevan vaikeaa, kun pienikin ei toivottu piirre johtaa siirtymiseen seuraavaan kokelaaseen. Ei vain kertakaikkiaan anneta tutustumisen syventyä tarpeeksi. Ihmiset tuntuvat olevan myös paljon itseriittoisempia, parisuhde koetaan ennemminkin taakkana, ellei löydy sitä oikeaa.
Tämä pätee etenkin naisiin, koska heille on loputon tulva miehiä tarjolla.
Ehkä oletkin itse kyllästynyt ja se heijastuu keskusteluihin? Itse ainekin olen huomannut, että jaksa kiertää samoja uria uudestaan ja uudestaan. Kysymyksiä työlstä, harrastuksista jne. Mahdollisesti viikkojakin viestitelty, ehkä uskallettu innostua toisesta. Sitten tavatessa juttu lopahtaa, kun huomaakin ettei toiseen kiinnittäisi kadulla tai baarissa mitään huomiota.
Itse näkisin, että sitä oikeaa ei ole olemassakaan. Ei ainakaan minun tuttavapiirissä. Nyt ei lasketa sitä kuherrusaikaa, eli ekoja vuosia. Kyllä ne ihmiset on painineet sen ajatuksen kanssa, että tämänkö minä nyt haluan. Sitten ovat päättäneet ja panostaneet suhteeseen. Ovat pääosin onnellisia. Kliseehän se on, mutta suhteessa pitää päättää haluta olla. Ihan hyvä riittää, koska aina voi parantaa yhdessäoloa, jos niin haluaa.
Joo tulee vain paha mieli Tinderissä. :( Olen miettinyt samaa, että vain poistan sen ....toki sitten en tiedä mistä seuraa saisin, en käy baareissa ja korona-aika muutenkin hankala.
On kumma paikka. Olen kaunis, kiva, hoikka 58/170, hauska nainen. Profiilissa hyvät kuvat. Mätsejä oli melkein 100, mutta yksikään mies ei puhu mitään. Poistelin sitten pikkuhiljaa. Olen juuri täyttänyt 45 ja välillä mietin, että ikä on este. Sitten toisaalta miksi niin moni mies antaa sydäntä jos kumminkaan ei (ikä) kelpaa? Profiiliteksti on mulla aika hyvä, iloinen, eikä siinä ole mitään passiivis-aggressiivista sävyä tai komentelua mitä mies saa/ pitää olla / ei pidä olla. Itse olen aloittanut välillä keskustelut, mutta niistä huomaa aika pian, että mies olisi itse halunnut aloittaa.Pidetään perässä juoksijana tai muuta. Jossain artikkelissa lukikin tinderanalyysiä, että se siellä ei toimi että nainen aloittaa.
Voivoi surkeeta on: kaunis ja ihana nainen ei kelpaa. Sitten miehet valittaa että naiset saa mitä vain. Se satuttaa.
Onko tämä oikeesti tämmöistä nykyään?
Itse tapasin miesystäväni tinderissä 3 vuotta sitten. Meillä lähti heti viestittely luistamaan. Sitten kun tapasimme n. 1 kk päästä, tunsimme kemiaa.
Eikä onneksi mitään "voiko tämä olla totta"-prinsessahöttöä vaan ihan terve ja neutraali alku.
Inhosin tinderiä yli kaiken! Siellä oli todella outoja ja epätoivoisia miehiä suurin osa. Paitsi tämä yksi :)
No onpas mukava tarina! :) Onnea teille!
Tällä hetkellä tuntuu vaan ihan tosi kurjalta koko paikka kun ei meinaa ymmärtää mikä on niinkun vialla. En tiiä onko siinä kulttuurissa vain siellä semmoinen homma, että ei välitetä muista yms. En ole yöelämässä ikinä kohdannut moista laiminlyöntiä, se olo Tinderissä tulee. Mutta tosiaan yöelämä ei ole nyt ok ja muutenkin kivempi selvin päin tutustua. :)
Kokeilepa ap sellasta, että suoraan ehdotat seksiä. Kyllä siinä aika äkkiä syntyy keskustelua, kun sovitaan aikaa ja paikkaa.
Tinderhan on tosi hyvä palvelu. Kaikki seksikumppanit löytyneet sieltä avioeron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderhan on tosi hyvä palvelu. Kaikki seksikumppanit löytyneet sieltä avioeron jälkeen.
Juurikin näin, eli jokaiselle jotakin. Ihmiset ovat eri tarkoituksella Tinderissä, täytyy vain seuloa joukosta se samalla tarkoituksella oleva mukaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Joo tulee vain paha mieli Tinderissä. :( Olen miettinyt samaa, että vain poistan sen ....toki sitten en tiedä mistä seuraa saisin, en käy baareissa ja korona-aika muutenkin hankala.
On kumma paikka. Olen kaunis, kiva, hoikka 58/170, hauska nainen. Profiilissa hyvät kuvat. Mätsejä oli melkein 100, mutta yksikään mies ei puhu mitään. Poistelin sitten pikkuhiljaa. Olen juuri täyttänyt 45 ja välillä mietin, että ikä on este. Sitten toisaalta miksi niin moni mies antaa sydäntä jos kumminkaan ei (ikä) kelpaa? Profiiliteksti on mulla aika hyvä, iloinen, eikä siinä ole mitään passiivis-aggressiivista sävyä tai komentelua mitä mies saa/ pitää olla / ei pidä olla. Itse olen aloittanut välillä keskustelut, mutta niistä huomaa aika pian, että mies olisi itse halunnut aloittaa.Pidetään perässä juoksijana tai muuta. Jossain artikkelissa lukikin tinderanalyysiä, että se siellä ei toimi että nainen aloittaa.
Voivoi surkeeta on: kaunis ja ihana nainen ei kelpaa. Sitten miehet valittaa että naiset saa mitä vain. Se satuttaa.
No, mutta kuka nyt haluaisi miehen joka sanelee säännöt, että nainen ei saa aloittaa keskustelua?
Olen syyllistynyt näihin huonoihin keskusteluhin. Yritän kyllä keksiä hyviä kysymyksiä, joista voisi syntyä hyvää keskustelua. Mutta viestiväli on minulla liian pitkä. En vain millään jaksaisi avata koko sovellusta. Minä en pysty kiinnostumaan ihmisestä pelkkien kuvien perusteella ja toisaalta en "uskalla" lähteä suoraan treffeillekään ilman jotakin keskustelua. Jotenkin keskustelu on sitten väkinäistä, kun ei ole vielä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta kuka nyt haluaisi miehen joka sanelee säännöt, että nainen ei saa aloittaa keskustelua?
Elikkä kyse ei ole siitä että joku olisi "sanellut " säännöt. Vaan ihan siitä, että biologia. Aktiivisuus on maskuliininen piirre. Varmaan on niitäkin miehiä jotka haluaa tulla vietäväksi tai ns. jahdatuksi, mutta harvempi. Sitä on ihan tutkittukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, eli jokaiselle jotakin. Ihmiset ovat eri tarkoituksella Tinderissä, täytyy vain seuloa joukosta se samalla tarkoituksella oleva mukaan elämään.
Elikkä jos ongelmana on mykkäkoululaiset eli aloittajan sanoin "keskustelujen puute" niin millä tarkoituksella nämä monet hiljaaolijat on Tinderissä....?
Vierailija kirjoitti:
Olen syyllistynyt näihin huonoihin keskusteluhin. Yritän kyllä keksiä hyviä kysymyksiä, joista voisi syntyä hyvää keskustelua. Mutta viestiväli on minulla liian pitkä. En vain millään jaksaisi avata koko sovellusta. Minä en pysty kiinnostumaan ihmisestä pelkkien kuvien perusteella ja toisaalta en "uskalla" lähteä suoraan treffeillekään ilman jotakin keskustelua. Jotenkin keskustelu on sitten väkinäistä, kun ei ole vielä kiinnostunut.
Millaiset asiat sitten saavat sinut kiinnostumaan toisesta? Pystyisitkö keskustelun avulla selvittämään niitä?
Tinderistä jää suositullakin naisella aika vähän käteen. Itselle löytyy siellä muutamassa päivässä 100-150 matcia,näistä enemmän juttelua muutaman kanssa, 3-4 treffipettymystä ja taas Tinder veks.
Ap, tosiaan tarkoittaa päällisin puolin. Ei tinderissä voi valita minkään muun osalta kuin ulkonäön perusteella. Jos haluaa oikeasti saada edes jotain parempia mahdollisuuksia kannttaa suosiolla kirjaantua vanhaan deittipalveluun (suomi24 treffit) tai sitten OkCupid joka on ehkä paras deittipalvelu.
Kohtaaminen, etenkin tunnetasolla tuntuu olevan vaikeaa, kun pienikin ei toivottu piirre johtaa siirtymiseen seuraavaan kokelaaseen. Ei vain kertakaikkiaan anneta tutustumisen syventyä tarpeeksi. Ihmiset tuntuvat olevan myös paljon itseriittoisempia, parisuhde koetaan ennemminkin taakkana, ellei löydy sitä oikeaa.