Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on flunssa ja meinaa silti mennä töihin. Voinko mitenkään estää kun ei usko puhetta?

Vierailija
06.09.2020 |

Minä sairastuin viikko sitten flunssaan ja minulle tehtiin korona testi joka oli negatiivinen. Tauti on kiertänyt perheen läpi ja mies sai eilen kurkkukivun ja tänään oireet viimeiseen. Itse olen käytännössä parantunut, mutta mies on kipeytymässä vielä lisää. Meinaa kuitenkin mennä töihin, ei hae saikkua. Mies ei usko järkipuhetta koska mun testi oli nega niin hän voi mennä kipeänä töihin...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kielletty menemään oireisena töihin. Omalla ilmoituksella voi olla pois 5 päivää. Ohjeistus on ottaa yhteys terveyshuoltoon, joka ohjaa tarvittaessa koronatestiin.

Koronan tulo töihin yritetään estää kaikin tavoin. Kaikki jotka voivat ovat etätöissä.

Vierailija
2/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työnantaja varmaan kiittää kun työkaverit joutuvat odottelemaan oman testinsä tuloksia. Onneksi mulla ei ole noin tyhmää miestä, saisi etsiä uuden osoitteen, sillä en ala mitään ääri-itsekästä aikuisvauvaa tai vain täyttä ääliötä katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko soittaa miehen pomolle ja kertoa että mies on kipeänä töissä. Mies luulee olevansa korvaamaton eikä oikeasti ole ja etätyöhön ei ole mahdollisuutta. Kuskaa elintarvikkeita työkseen vielä eikä ymmärrä miksi ei voi mennä töihin...

Ap

Vierailija
4/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne, jotka saavat flunssan mieheltäsi, joutuvat menemään koronatestiin. Ja olemaan pois töistä. Siksi sinne töihin ei mennä.

Vierailija
5/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne, jotka saavat flunssan mieheltäsi, joutuvat menemään koronatestiin. Ja olemaan pois töistä. Siksi sinne töihin ei mennä.

Kyllä minä tiedän sen ja olen tuolle penteleen ukolle kertonut. Ei usko vaikka pomo on ohjeistanut että pikku nuhassakin ollaan pois. Eli pystynkö tekemään jotain?

Ap

Vierailija
6/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin pitää nyt jäädä.

Kaikilla työpaikoilla on kielto, ettei flunssaisena saa töihin tulla.

Miehesi mokaa tosi pahasti jos töihin menee, saa kaikkien vihat niskoilleen.

Ennen koronaa oli toisin, mutta nyt on näin.

Vierailija
7/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hemmetin noloa miehelle, jos vaimo joutuu soittelemaan työpaikalle, kun miehen oma järki ei pelaa. Kysy mieheltä, haluaako hän tosiaan että sinä soitat vai jääkö kotiin suosiolla.

Vierailija
8/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa miehellesi,että mikäli hänellä olisikin korona hän syyllistyy rikokseen mennessään tartuttamaan sen useille ihmisille. Tästä voi saada usean vuoden vankilatuomion jos huonosti käy.

Se,että sinulla tai muillakaan perheenjäsenillä kyse ei ole ollut koronasta ei poista sitä faktaa että miehelläsi se voi olla.

Vierailija
9/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes välttämättä ole sama tauti mitä teillä muilla oli perheessä, vaan voi olla joku muu, joten koronaa ei voi sulkea pois. Todella ärsyttävä ja itsekäs mies. Aiheuttaa paljon haittaa muille, jotka myös sairastuvat. Ja pomo kiittää poissaoloista. Uskomaton typerys.

Vierailija
10/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kurkku kipeänä voi mennä töihin, eriasia jos räkä valuu ja ääni ei kulje tai kuumeessa.

Vierailija
11/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kurkku kipeänä voi mennä töihin, eriasia jos räkä valuu ja ääni ei kulje tai kuumeessa.

No, oli (prkl) kurkkukipuisena töissä ja nyt se yskä ja nuha iski (niinkuin minulla ja meidän 3 lapsellakin teki). Meinaa edelleen mennä kun pystyy sen 10min olemaan yskimättä/niistämättä.

Pelkää kuulemman koronatesti, siksi ei hae saikkua. Että mä sisäisesti räjähdän ja olisin jo lähtenyt jos ei olisi noita lapsia...

Ap

Vierailija
12/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnollinen mies menee töihin vaikka kurkku olisikin vähän kipeä.

Vierailija
13/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnollinen mies menee töihin vaikka kurkku olisikin vähän kipeä.

Oletko mieheni vai onko kaltaisiasi idiootteja enemmänkin liikenteessä?

Ap

Vierailija
14/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuskaa elintarvikkeita...sairaana. joo, soita pomolle heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi