Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimääräinen asukki soluasunnossa

Vierailija
15.10.2013 |

Olen opiskelija ja asun kolmen hengen solussa pienen tauon jälkeen. Nyt syys-lokakuun ajan asunnossamme on asunut kämppikseni ystävä, joka pääsi tälle paikkakunnalle opiskelemaan. Hän ei ole saanut vielä opiskelija-asuntoa ja näin ollen majapaikan tarve on ihan ymmärrettävä. Epäilen, ettei opiskelija-asuntosäätiö tiedä asukista. En tahtoisi tyttöä käräyttääkään, vaikka minua kyllä vit*ttaa välillä, kun ahdasta on muutenkin ja ei se tyttö täällä mitään siivoa tai tiskaa eikä tietenkään vuokraakaan maksa. Ihan asiallinen ja kiva neiti se muuten on, enemmän känää tulee varsinaisten kämppisten kanssa. Ok, 2kk on lyhyt aika, mutta mitäs jos se asunto löytyy vasta joulu- tai tammikuussa??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää kommenteistanne. Pitää ottaa tyttöjen kanssa puheeksi lähipäivinä nämä asiat. Eniten ärtymystä tosiaan taitaa aiheuttaa se, että olen omassa kodissani ikään kuin ulkopuolinen. En minä taloudellisesti halua hyötyä enkä hyötyisikään siitä ylimääräisen asukin poistumisesta. Pitäisi joku selkeämpi yleinen ohjeistus olla näihin vierailijoihin (ystävät, poika-/tyttöystävät). On välillä rasittavaa, kun yhteisissä keittiötiloissa on tosi usein vierasta jengiä kokkailemassa tai tv:tä katselemassa ja mulla vakiasukilla ei sinne tunne olevan oikeutta tulla.

Olen jo reilu 5v erinäisissä soluissa asunut ja tosiaan ekaa kertaa tällainen ylimääräinen asukas kuukausitolkulla... :)

Vierailija
22/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro täällä kuinka kävi, kun teillä on ollut tämä sääntösessio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä