Oliko Kaunotar ja Hirviö mielestäsi hyvä elokuva?
Kommentit (6)
Siitä on niin monta versiota mutta se on jostain syystä mun lempisatuja. Siinä viehättää kai se muutoksen mahdollisuus, suotuisissa olosuhteissa katkeruus ja kauna kääntyy muuksi.
Vuoden 1991 Disney-versio on yksi lempipiirrettyjäni.
Pari viikkoa sitten katsottiin lasten kanssa ja äiti lauleskeli vielä monta päivää jälkikäteen my what a guy that Gaston...
Vierailija kirjoitti:
Siitä on niin monta versiota mutta se on jostain syystä mun lempisatuja. Siinä viehättää kai se muutoksen mahdollisuus, suotuisissa olosuhteissa katkeruus ja kauna kääntyy muuksi.
Vuoden 1991 Disney-versio on yksi lempipiirrettyjäni.
Pari viikkoa sitten katsottiin lasten kanssa ja äiti lauleskeli vielä monta päivää jälkikäteen my what a guy that Gaston...
Itse pääsin lukemaan Villeneuven version tästä sadusta ja pakko sanoa että Kauniiden ja Rohkeiden juonikuviot ja käänteet jää kaukaiseksi kakkoseksi siihen verrattuna. Mutta Disneyn animaatio on kyllä ehdottomasti paras elokuvasovitus.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sekin ole alunperin Grimmin satu?
Ei
Live Action remake 90-luvun animaatiosta ei ainakaan ole ollut animaatioelokuvam tekijöiden suosikki. Tylytystä on tullut mm. elokuvan ohjaajalta ja käsikitjoityajalta.
https://muropaketti.com/elokuvat/kaunotar-ja-hirvio-ohjaajat-tylyttivat…
Eikös sekin ole alunperin Grimmin satu?