Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion äänestää Perussuomalaisia,aina.

Vierailija
06.09.2020 |

Luotettavin ja järkevin puolue.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on vapaus sinulla äänestää sitä puoluetta, minkä hyväksi koet.

Itse äänestän toistaiseksi vihreitä, mutta en välttämättä aina, enkä allekirjoita kaikkia puolueen arvoja, mutta mielestäni on hyvä, että on myös puolue, joka ajaa luonnonkin asioita (miksikään yksinvaltiaaksi en heitä silti haluaisi, sen verran oikeistolainen puolue minun makuuni).

Vierailija
2/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetan niiden äänestämisen heti jos saadaan joku toinen puolue joka vastustaa apinoiden maahan tunkeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetan niiden äänestämisen heti jos saadaan joku toinen puolue joka vastustaa apinoiden maahan tunkeutumista.

Apinoiden maahantuonti ja lemmikkinäpito on kyllä jo nyt laissa kielletty, joten voinet etsiä uuden yksittäisen asian mitä lähdet sitten ajamaan unohtaen kaiken muun?

Vierailija
4/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tunkeutua peräsuoleesi, jos olet jo kyllästynyt apinoihin

t: Gorilla

Vierailija
5/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinoiden maahantuonti ja lemmikkinäpito on kyllä jo nyt laissa kielletty, joten voinet etsiä uuden yksittäisen asian mitä lähdet sitten ajamaan unohtaen kaiken muun?

Entä jos on CITES-todistus?

Vierailija
6/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten terve?

Vierailija
7/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, persu keskustelee itsekseen ja hihittelee mielessään omaa kuviteltua oveluuttaan. Nyt kyllä saa mestari paljon ääniä tuumi hän ja tulee siltiitämään kulkusista kiitokseksi

Vierailija
8/8 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesrut hajoaa ja loppuu tuo puoluemenininki niin jätätkö sitten äänestämättä?

Persut kun tuppaa hajoamaan jos hallitukseen pääsevät.

Esimakua toi Sipilän hallitus 😁