Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle aina nälvitään ja nauretaan

Vierailija
06.09.2020 |

Vaikka hyvin tietävät että on ollu vaikeaa käydä missään koulussa kiusaamisen takia.
Suku on pahin. Joka kerta sellasta ihme 'piikittelyä' ja tyhmänä pitämistä.
Onko se sitten mikään ihme että mulla on idiootin maine ja olen outo kaikkien mielestä edelleen.

Yksi sukulainen aina tökkii mua selkään ja olkapäihin ja se on tosi ärsyttävää. Sanoin että älä koske mutta ei usko se vaan tökki kokoajan.
Vieläpä julkisissa paikoissa kaupassa jossa mulla on muutenkin korkee kynnys käydä paniikkihäiriön takia. Ja valun hikeä koska ahdistaa.

Muut vaan nauraa ja ajattelee että oon huonokuntonen.
Tosiasiassa käyn pään sisällä melkoista taistelua että selviän tästäkin ja kohta pääsee ulos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle ääliötökkijälle pitää sanoa suoraan kaikkien kuullen: etkö sä v..un uuno tajua, että mulla on paniikkihäiriö ja toi sun käytös tekee mun elämästä hel..tin vaikeeta?

Ymmärrän, että paniikkihäiriö on yksityisasia, mutta muut eivät voi sitä ottaa huomioon, jos eivät siitä tiedä. Varsinkin ap:n tapauksessa, kun elämänpiiri on pieni ja yhteinen näiden ongelmaihmisten kanssa niin, että kohtaamisia ei voi välttää.

Odottamalla asia ei tule muuttumaan. Joillakin ihmisillä on ehkä jo lapsena opittu tapa osoittaa huomiota naljailemalla, koskettelemalla tai muulla ärsyttävällä tavalla. He saattavat omassa pikku mielessään ajatella olevansa jopa huomaavaisia, kun "moikkaavat" tuttuja ärsyttävällä tavallaan. Ehkä ympäristö on vuosien varrella vahvistanutkin pöljää käytöstä osoittamalla sille hyväksyntää. Huono käytös ei kuitenkaan muutu hyväksyttäväksi sillä, että siitä tehdään persoonallisuuspiirre.

Ikäviä konfliktitilanteita tulee aina ihmissuhteissa, niiltä ei voi välttyä. Ei kuitenkaan pidä antaa yksien ja samojen ihmisten hallita niitä. Muiden pitää asettua puolustamaan heikompaa.

Vierailija
22/22 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen "tökkiminen" täytyy olla kiellettyä ilman eri vaatimusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla