lassukat pitävät epävarmoista naisista
Kommentit (10)
Mielettömän hyvä kirjoitus! Kohta alkaa kalikat kalahtelemaan! Sano minun sanoneen. ;) Mahtavaa lukea vielä näin viisaita sanoja tässä feministien valloittamassa maassa.
t. HEIKKO nainen joka tarvitsee miestä
Kerrankin puhuttiin järkeä. Noinhan sen kuuluukin mennä!
Ei ihan tervettä ole. Naisen pitäisi olla kai lähinnä aikuinen vauva näille.
Mielestäni suurin osa miehistä on oikein mukavia miehiä, minkä takia onkin erikoista, että Laasanen saa mieheyden kuulostamaan säälittävältä.
No suurin osa naisista on epävarmoja, arkoja ja ujojakin.
HAHAHAHAHAHA! Hyvä että Emä-Lassukka kertoi minulle että oikeasti haluan että mies dominoi minua, vaikka olenkin vahva! Millähän ihmeellä lassukat selittää sen, että miellä avioliitto on sujunut jo toistakymmentä vuotta oikein sovussa ja rakkaudessa, vaikka minä (vaimo) tienaan enemmän ja pääosin myös päätän kaapin paikan? Eipä ole vielä tullut tarve dominoida kumpainenkaan toistamme - ihan yhdessä sovussa rahoja käytämme ja lakanoihin pujahdamme.
Tolla ukolla viiraa päässä ja pahasti. Elää selvästi jossain salaliittomaailmassa, ja kehittelee pakonomaisesti kaikenmaailman teorioita, joissa ei ole minkäänlaista logiikkaa. Päätynee vielä psykkoottisena lataamoon, jahka homma lähtee kunnolla lapasesta.
Huh huh mitä tekstiä.
Kovasti yritin ymmärtää näitä mielipiteitä, ja yritin ajatella, että artikkelissa puhutaan narsistisen itseriittoisista ihmisistä.
Itse pidän vahvoista, itsevarmoista miehistä, joilla on hyvä itsetunto. En kuitenkaan voi sietää semmoisia miehiä joilla nämä ominaisuuden menevät liian pitkälle. Tarkoitan semmoisia pöyhkeitä pullistelevia, itseään täynnä oleviä tyyppejä.
Artikkelissa ei ilmeisesti kuitenkaan tarkoitettu tämän kaltaisia ihmisiä, vaan selitettiin vaan kuinka naisen pitäisi olla riippuvainen miehestään joko taloudellisesti tai henkisesti, tai sekäettä. Sairasta >:(
ei tartte enää ihmetellä miksei lassukoilla oo naisia :D