Mitä puolisosi kirjoittaisi: vaimoni noloin tapa mitä häpeän?
Mitä miehesi kirjoittaisi anonyymisti sinusta, mitkä ovat sinun noloimmat ja ällöttävimmät tavat, mitä hän häpeää sinussa?
Kommentit (15)
Kovaääninen nauru josta ei tule loppua kun se kerran alkaa. Epäsopivassa tilanteessa yritän sitten tukahduttaa kovemman naurun mutta se menee sit sellaiseksi hihittelyksi ja tirskahteluksi :D Elämä nyt vaan on hauskaa :D
Kynsien pureskelu... Miten siitä onkin niin vaikea päästä eroon. Rakennekynnet estäisi pureskelun, mutta nykyisessä työssä ei saa pitää.
Nenänkaivuu. Tosin vain kotona.
Saamattomuuteni ja sen selittely.
Jokakeväinen masennuskauteni.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 08:52"]
Mitä miehesi kirjoittaisi anonyymisti sinusta, mitkä ovat sinun noloimmat ja ällöttävimmät tavat, mitä hän häpeää sinussa?
[/quote]
Puhuu Ice Age -elokuvien Sidin äänellä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:19"]
mieheni on pääsääntöisesti minusta erittäin ylpeä, mutta onhan minulla silti hupaisia ja noloja tapoja. Yksi niistä on, että saatan alkaa pitää luentoa missä vaan ja koska vaan jos puhe tulee jostain sellaisesta seiasta, mitä olen tutkinut (olen ammatiltani yliopistotutkija) tai mistä muuten tiedän. Siis autokyydissä, kahvipöydässä, marjapuskissa, ihan missä vaan, mun äänensävy muuttuu ja alan selittää milloin mitäkin. Toinen on, että jos mulla on esim joku pihatyöt tms kesken ja pitää välillä lähteä käymään kaupassa, mä en aina viitsi vaihtaa vaatteita, vaan lähden niissä samoissa vermeissä ja helposti myös lehtiä ja pikkurisuja tukassa.
[/quote]
Meillä tismalleen samat! Paitsi, no, en ole yliopistotutkija, muuten vain hurahtanut useampaan erikoisempaan kiinnostuksenkohteeseen ja tieteenalaan. :D Ja harrastan useaa ihmisille vierasta asiaa, kuten geokätköilyä ja aasialaisia pallonivelnukkeja joista saa aina jutunjuurta. Mua kiinnostaa, muita ehkä ei, mutta luonteeni vuoksi en hiljaakaan osaa olla! :D
Pukeutuminen. Mulla on muutama lempivaate, jotka nyt eivät ole kovin mieheni mieleen. Ja totta puhuakseni ei ne tosiaan mitään kaunistuksia ole. Mutta ah niin mukavia pitää :)
kynsien pureskelu. saatan myös lähteä kesken pihatöiden rönttövaatteissa kauppaan, mutta tuskin mies sitä häpeää. tekee niin itsekin.
Kynsien pureskelu, kantapäiden ihon repiminen, miehen finnien ja mustapäiden puristelu (kun itsellä ei valitettavasti niitä tule :D), miehen rumien kuluneiden kalsareiden käyttö olohousuina ja se etten vaihda niitä "kunnon" housuihin vaikka joku tulisi kylään... Hmmm... Tyhmät jutut hänen kaverien seurassa. Mitähän muuta. Onhan näitä varmasti miljoonittain. Just niitä asioita jotka oli aluksi söpöjä ja hupsuja mutta näin useampien vuosien yhdessäelon jälkeen ärsyttäviä :DD
Pieraisen, otan siitä äänenkorkeuden ja alan laulaa. Jaksaa naurattaa minua ikuisesti, samoin poikaani ja mies on epätoivoinen. Nytkin rupesi itse asiassa naurattamaan.
Jaa-a, mieheni tuskin paljon minua nolostelee. Sukunsa piirissä olen kyllä harvinaisen ulospäinsuuntautunut ja feministinen, mutta hän pitää siitä. Hymyilee leveästi, kun pidän puoleni. Hän ei pidä sovinisti-isästään. En kaiva nenää enkä piereskele julkisesti.
Työasioista puhuminen. Jos porukassa ei löydy jutusteltavaa, niin alan selittämään työasioitani, aivan niin kuin jotain muka kiinnostaisi. Mies on tästä toisinaan huomautellut.
mieheni on pääsääntöisesti minusta erittäin ylpeä, mutta onhan minulla silti hupaisia ja noloja tapoja. Yksi niistä on, että saatan alkaa pitää luentoa missä vaan ja koska vaan jos puhe tulee jostain sellaisesta seiasta, mitä olen tutkinut (olen ammatiltani yliopistotutkija) tai mistä muuten tiedän. Siis autokyydissä, kahvipöydässä, marjapuskissa, ihan missä vaan, mun äänensävy muuttuu ja alan selittää milloin mitäkin. Toinen on, että jos mulla on esim joku pihatyöt tms kesken ja pitää välillä lähteä käymään kaupassa, mä en aina viitsi vaihtaa vaatteita, vaan lähden niissä samoissa vermeissä ja helposti myös lehtiä ja pikkurisuja tukassa.
Piereskely