Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ja paniikkihäiriö

Vierailija
13.10.2013 |

Minulla on masennus johon syön cipralexia, auttanut tosi paljon ahdistukseen. Masennusta on ollut pitemmän aikaa, ja myös paniikkihäiriö oireita jonkin verran.

Nyt tuntuu että tuo paniikkihäiriö on alkanut vaivata enemmän. Olen saanut kohtauksia jossa tunnen itseni todella ulkopuoliseksi, siis etten olisi omassa kehossani enkä hallitse sitä yhtään. Välillä on vahvoja tunteita siitä että olen kuollut.. siis OIKEASTI en itsekkään oikein tajua miten voi sellaista tuntea mutta niin minä vaan ajattelen että minä en ole olemassa.

Propralia syön jos tiedän että on jokin jännittävä tilanne tulossa ja se auttaa sydämen tykytykseen ja punasteluun, mutta nuille ulkopuolisuuden tunteille ei oikein mahda mitään ja varsinkin jos se tulee yhtäkkiä.

Viimeksi sain kohtauksen työharjoittelussa, en oikein muista koko tilannetta kun tuntui etten hallitse yhtään itseäni, ja lopulta kun asiakas poistui niin aloin itkemään. Minun piti lähteä kesken päivän pois. Nyt hirvittää mennä sinne takaisin kun pelkään että saan uudelleen kohtauksen. :(

Mietin että olenko vielä huomenna pois ja menen juttelemaan kouluterveydenhoitajalle.. tämä on niin ahdistavaa.

Onko muilla kokemusta paniikkihäiriöstä?

Masennuksen kanssa olen oppinut elämään, se on ollut niin kauan minulla, mutta nämä paniikkikohtaukset ovat uudempia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä