Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheiluliivit jatkuvassa käytössä - haittaakse?

Vierailija
12.10.2013 |

Tällainen juolahti mieleeni, kun tajusin, etten oikeastaan omista mitään muita rintsikoita, kuin sporttiliivejä. Mikään urheilija en ole, lähinnä tavallinen 4-kymppinen isotissinen sohvaperuna. Inhoan sekä kaaritukia että pitsejä. Onko olemassa jokin syy siihen, että minun pitäisi ostaa garderobiini myös muunlaisia liivejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä oma kokemus siitä, että voi näyttää kivalta ja seksikkäältä, jos on nätit rintsikat?

Itselläni on liikkuva työ ja olen myös päätynyt käyttämään urheiluliivejä töissä, koska tavallisista liiveistä yleensä valuu olkaimet jos pitää enemmän liikkua.

Vierailija
2/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän nykyään useimmiten sporttirintsikoitä töissä. Paljo mukavammat, tukee paremmin.Ruumiillinen työ. Ei kai siitä haittaa ole? Eipä ainakaan rynräät hölsky, c-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän urheiluliivit ovat mukavammat ja tukevammat. Lähinnä tulee mieleen ulkonäköseikat: eri liivien kanssa rinnat näyttävät eri muotoisilta, ja yleensä urheiluliivit eivät tuota kaikkein esteettisintä tulosta. Mutta jos viihdyt parhaiten urheiluliiveissä, niin mikäs siinä!

Vierailija
4/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niin...ulkonäkö...pitäisikö sitäkin ajatella. Ja tuon olkainten valumisen unohdin mainita, se on yksi syy, miksi käytän urheiluliivejä. Mut viitsisikö joku fiksumpi pistää linkkiä liiveistä, jotka sekä tukevat että näyttävät hyviltä. Mielellään pitsittömiä vaihtoehtoja. Musta pitsialusvaatteet ovat yleensä joko huorahtavia tai varsinkin isommissa numeroissa (joita tarvitsen, vaikka normaalipainoinen olenkin) mummomaisia. Lisäksi olen herkkäihoinen, joten pitsi yleensä kutittaa ikävästi. Ap

Vierailija
5/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tutkimus, että jatkuva rintsikoiden käyttö löystyttää tissit, luulisi sporttisten sitten aiheuttavan riippumista enemmän jos tukevatkin enemmän.

(Ps, mulla ei reippaasti liikkuessakaan valahtele rintsikoiden olkaimet enää nykyään kun on paremman kokoisia liivejä)

Vierailija
6/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai niitten urheiluliivien pitämisestä haittaa voi olla. Kun on oikean kokoiset urheiluliivit, niin onhan ne mukavat päällä ja tissitkin pysyy paremmin paikallaan.  Semmoset rintsikat, missä olkaimet menee takaa ristiin, vois ratkaista olkainten valumis ongelman, kovin paljoo vaan ei tämmösiä kaupoissa näy. Ja ihan tavallisia rintsikoita, missö ei oo pitsiä löytää cittarista ja tarjoustaloista, mutta eihän niitä urheiluliivejä ole pakko tavallisiin vaihtaa, jos niistö itse tykkää.

Vierailija
7/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkainten valuminen voi olla merkki siitä, että rintaliivit ovat väärän kokoiset. Useimmat naiset ostavat rintaliivejä, joissa rinnanympärys on liian suuri, ja silloin rinnat roikkuvat kokonaan olkainten varassa, mikä myös kipeyttää hartioita. Kun rintaliivit ovat napakat rintojen alta, niin ne tukevat kunnolla.

7

Vierailija
8/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8 oli 4 eikä 7. Pahoittelen ajatusvirhettä!

Vierailija
9/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään haittaa! Paitsi, jos et pese ja vaihda niitä välillä.. Vitsi ;)

Vierailija
10/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt, että kauniit rintsikat voi olla valumattomat, jos niistä saa olkaimet takaa ristiin, kuten tässä:

http://www.asos.com/Marlies-Dekkers/Marlies-Dekkers-Strap-Front-Padded-Push-Up-Bra-with-Cross-Back/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1295874&cid=0

Mulla on kyllä tavallisia ja nättejäkin rintsikoita eikä ne ole pitsisiä, en siis ymmärrä tuota ajatusta, miksi tavalliset ja kauniit rintsikat olisivat pelkästään pitsisiä. Minusta kannattaisi mennä ihan asiantuntevaan kauppaan tai liikkeeseen kokeilemaan, varmasti löytyy hyvät ja nätit rintsikat jos on valmis sovittelemaan ja maksamaan enemmän kuin H&M-alerekkihinnan (itse siis syyllistyn tuohon).
:)

2

Vierailija
11/12 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 12:46"]

Jossain oli tutkimus, että jatkuva rintsikoiden käyttö löystyttää tissit, luulisi sporttisten sitten aiheuttavan riippumista enemmän jos tukevatkin enemmän.

(Ps, mulla ei reippaasti liikkuessakaan valahtele rintsikoiden olkaimet enää nykyään kun on paremman kokoisia liivejä)

[/quote]

Jep, tutkimus on ranskalainen ja ollut Ranskan tiedotusvälineissä viime aikoina aika hyvin esillä.

http://www.thelocal.fr/20130411/breasts-better-off-without-bras-french-study#.UWaljFcQPX8

Vierailija
12/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Olen Ihan Hurahtanut UrheiluLiiveihin, Mä Rakastan Pitää Niitä<3 Asentokin On Paljon Ryhdikkäämpi Ja  Tissit Pysyy Paremmin Paikallaan :) Suosittelen, Ovat Erittäin Mukavat Päällä :)  Ja Kesällä Jos On Kuuma Niin Olen Shortseissa Ja Urheilurintaliiveissä :) Kannattaa Kokeilla, Mieskin Tykkää kun Ei ole Aina Toppi/T-paita Päällä :) l Love sports bras<3