Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyhmä!

Vierailija
12.10.2013 |

Minulle on tarjottu uutta työtä ja olen maanantaina menossa allekirjoittamaan sopparia. Tämä työ ei ole se mihin ensin hain ja minkä takia kävin heillä työhaastattelussa. Soittivat minulle ja tarjosivat tätä työtä ja puhelimessa paikka tuntui mielenkiintoiselta. Tämä työ on aika lähellä sitä mitä hainkin. Nyt olen tullut hieman epäilevälle kannalle kun en päässyt puhelimessa tarpeeksi kysymään työnkuvasta...soittivat minulle kesken työpäivän ja istuin avokonttorissa esimies vierelläni. Olimme myöhemmin vielä yhteydessä mutta silloinkin toisella osapuolella oli kiire jatkamaan palaveria, halusi vain kuulla vielä että olenko kiinnostunut.

Tiedän että mun olis pitänyt ottaa enemmän selvää työstä. Pakkohan minun on maanantaina vielä kysellä ennen kuin teen päätöksen ja jotenkin nolottaa mennä sinne allekirjoittamaan jo sopparia ja sitten kenties ilmoittaa ettei käykään. En halua lähteä nykyisestä työstäni jos vähänkään epäilyttää...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusta ei ole kirjoitettu vielä, joten niin kauan kun se on auki, voit tehdä asiasta kysymyksiä niin paljon kun on tarpeellista. Voit hyvin jättää myös sen kirjoittamatta, jos siinä tulee esiin juttuja jotka eivät ole esiin aikaisemmin tulleet ja joista et pidä, tai haluat niihin muutoksia. Ei sinne mennä vain allekirjoituksen takia, varsinkaan tässä tapauksessa kun työ ei ollut edes sitä mitä alunperin hait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi