Miksi Erisanin kampanja ei kiinnosta ?
kamppis on alkanut kohta pari viikkoa sitten ja pusseja mennyt vasta kourallinen.
Itse tykkään tosi paljon erisanin käsivoiteesta, joten ostin kerralla vuoden satsin, mutta olen näemmä ainoa ?
Kommentit (18)
odottelen Lumenen ja Farmoksen ystävämyyntiä Raisiossa. Koska siellä on tuotteet noin 20-80% edullisemmat kuin kaupoissa, niin ostan vuoden tuotteet sieltä.
Erisan on niin täydellisen seksitön tuote, ettei tottakaan. Toisekseen meikkipussukoita tulee ovista ja ikkunoista.
Haha. Ensinnäkin Kiilto-Cleanin markkinointiosasto näköjään tekee ylitöitä tänään. Lepo.
Siksi toisekseen, tuossahan voi kusettaa mennen tullen. EAN-koodin voi käydä vakoilemassa vaikka kaupasta tai ostaa yhden tuotteen, koska EAN-koodi on aina tuotekohtainen ja sitten vain valehtelee kuittien päivämäärät ja ostopäivät. Missään ei pyydetä kuitteja näytille.
Väärin tehty kampanja.
Käytän Erisanin tuotteita, mutta just ostin niitä 1e/kpl kun oli Tokmannilla joku supertarjous. Ehdottomasti parhaita tuotteita, mutta en minkään meikkipussin takia niitä nyt hamsteroi enempää :p
Tällaisia kampanjoita suunniteltaessa kampanjan tekijän kannattaisi miettiä, ostaisiko itsekään tuotteita pelkän meikkipussin takia.
En pidä Erisanin tuotteista, en koskaan osta niitä. Enkä tarvitse ylimääräisiä pussukoita.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:06"]
Erisan on niin täydellisen seksitön tuote, ettei tottakaan. Toisekseen meikkipussukoita tulee ovista ja ikkunoista.
[/quote]
Miksi käsirasvan pitäisi olla jotenkin seksikäs? :D
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:06"]
[/quote]
Miksi käsirasvan pitäisi olla jotenkin seksikäs? :D
[/quote]
Seksitön = mielenkiinnoton, persoonaton, tylsä tuote.
Jotenkin lapsekasta maksaa jotain seksilisää rasvapurkistaan. :D
Mä fanitan Erisanin geelipuhdistusvoidetta. Ulkomailla asuessa lähetytin sitä jopa Suomesta, kun ei niiden seksikkäämpien rasvamerkkien joukossa ollut yhtä hyvää tuotetta.
Mutta ei mua kyllä mikään Finlaysonin meikkipussukka kiinnosta.
Ekan kerran kuulin tästä. Kuka jaksaa kirjoitella kaikenmaailman koodeja yms jonkun meikkipussukan takia? Eipä voisi vähempää kiinnostaa, erisanissa ei sinä ole mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 12:01"]
Jotenkin lapsekasta maksaa jotain seksilisää rasvapurkistaan. :D
Mä fanitan Erisanin geelipuhdistusvoidetta. Ulkomailla asuessa lähetytin sitä jopa Suomesta, kun ei niiden seksikkäämpien rasvamerkkien joukossa ollut yhtä hyvää tuotetta.
Mutta ei mua kyllä mikään Finlaysonin meikkipussukka kiinnosta.
[/quote]
Allekirjoitan. Puhdistusgeeli on hyvä tuote enkä kaipaa naamanpuhdistusaineelta erityistä seksikkyyttä, mutta meikkipussi ei kiinnosta. Muutenkin kämppä pursuaa turhaa tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:24"]
Tällaisia kampanjoita suunniteltaessa kampanjan tekijän kannattaisi miettiä, ostaisiko itsekään tuotteita pelkän meikkipussin takia.
[/quote]
sekä sitä, että tarvitseeko sitä tuotetta oikeasti edes ostaa vai meneekö suurin osa kusettajien myytäväksi. Voisin melkein lyödä vetoa, että n. 7 % oikeasti ostaa ne tuotteet, loput huija ja saa sen pussukkansa. Se on epäreilua rehellisille.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:10"]
Evvk
[/quote]
Mutta nostit ketjun nyt kuitenkin?
mua kyllä olis kiinnostanut, mutta olen liian laiska täyttää tietoja ja ostamaan paljon kerralla. Peräti 300 pussukkaa meni kaupaksi, eli tuskin hirveesti väärinkäyttö oli, kun noin paljon jäi jakamatta
sääli, kun ei ollut kiinnostusta
Ei varmaan tarvi arvailla, mitä ton firman työntekijät saa joululahjaksi tänä vuona. :)
Erisanilla kun vaan ei ole hyviä tuotteita mitä ostaa. Ainoa mitä ostan on juurikin tuo käsivoide. Mutta ei sitäkään koko ajan tarvitse. Shampoot ja naamarasvat on ihan paskaa.
Käsivoidetta ostamalla saa meikkipussin? Siis ketä tuollainen okekasti jaksaaa kiinnostaakaan! MIhin ihmeeseen tarvitaan käsivoidetta tuollaisia määriä? Voi pyhä jysäys.