Heidi Hautalan ero - olikohan venäläisten järjestämä
Katsotaanpas todisteita: Hautala on ollut ennenkin piikki venäläisten lihassa, koska tukee tsetseenejä. Nyt sitten Sini Saarela on vangittuna Venäjällä muka merirosvona, kohtalo epävarma. Samaan aikaan nostetaan Suomessa esille sotku, jossa mahdollisesti virkamies Timonen uhannut valtionyhtiötä eikä tiedä, onko Heidi Hautala ollut tästä tietoinen, kun ei itse ole ollut tähän suoraan yhteydessä. Hautala kuitenkin laitetaan eroamaan ja venäläiset hehkuttavat tätä omassa mediassaan.
Ensinnäkin minun mielestäni Hautala toimi oikein, kun pyrki painamaan villaisella Greenpeacen toiminnan Suomessa, muuten meilläkin olisi Greenpeace marttyyrinä ja runsaasti kansainvälistä negatiivista julkisuutta Suomen valtiolle.
Toiseksi vaikuttaa erittäin mahdolliselta, että Venäjä on pelannut tässä taustalla: "Saatte Sini Saarelalle vähän pienemmän tuomion, kunhan erotatte Heidi Hautalan." Tyhmät "tsuhnat" vain hurraavat kuorossa, kun päästään erottamaan vihreää naispoliitikkoa...
Suomessa osa porukasta on juuttunut poliittisessa kartassaan tiukasti Neuvostoliiton aikoihin. Ei ymmärretä, että nykyään venäläisten veljiä tästä maasta ovat kaikkein kovimmat oikeistopopulistit eivätkä mitkään "kommarit".
Kommentit (3)
Ootteko miettineet kirjailijan uraa?
Minä olen sitä mieltä, että vielä joskus parinkymmenen vuoden päästä tätä aikaa tullaan pitämään toisena suomettumisen aikakautena. Eka oli Neukkulan liehittely ja toinen tulee olemaan nyky-Venäjän liehittely. Persuilla on hyvät mahdollisuudet ideologialtaan tulla vielä pääliehittelijöiksi.
Näin se on. Suomi on juuri sopinut tilaavansa ydinvoimalan Venäjältä. Jos joku kehtaa kysellä turvallisuuden perään, nämä persuhölmöt alkavat huutaa viherpiiperöä. Venäjä on pelannut Suomen kebabkioskille.