Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras lanka villasukkiin

Vierailija
12.10.2013 |

Sellainen, joka ei reikiinny ja jossa ei hikoile?

Olen ostanut joskus sotckmannilta sellaiset, mutta just nyt en pääse stockan sivuille, vaan se ohjaa automaattisesti hullujen päivien sivuille! :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkalangoissa on villan lisäksi tekokuitua mukana jotta kestävät paremmin kulutusta. novitalla esim 7- veljestä ja nalle ovat tämmöisiä.

Nalle on ohuempaa joten siitä tykkään enempi. Enenkaikkea tykkään  Nalle aloeverasta joka sisältää aloeveraa ja on pehmoisempaa kuin tavallinen nalle.

http://www.lankatalo.net/product_details.php?p=1465

Vierailija
2/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään eniten 7veljestä novitan langasta. Yllä mainittu nalle on musta liian ohutta, menee käytössä nopeasti rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opalilla on hyvää sukkalankaa, mutta itse käytän mieluiten Handun pehmeää merino-kasmirlankaa  http://www.handu.fi/fi/products/sockyarns/cashmeresockyarn/

Vierailija
4/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novitan 7 veljestä tai Nalle sen mukaan, haluatko paksummat vai ohuemmat sukat (Nalle on ohuempi). Ainakin minun käytössäni myös Nallesta neulotut sukat ovat kestäneet monta vuotta.

Vierailija
5/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään 7 Veljeksestä, mun makuun Nalle on liian ohutta.

Vierailija
6/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen 7 veljeksestä, koska en tykkää väkertää niin ohuella langalla kuin Nalle.

Vierailija
8/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Regian sukkalangoista. Nalle ja 7 veljestä menee niin nopeasti nypyille, että ärsyttää.

Vierailija
9/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeiskaVeikka. Nalle on ihan liian ohutta, menee saappaissa heti rikki ja on ikävä neuloa.

Vierailija
10/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän veljestä on aivan liian paksua ja huonolaatuista. Sopii lähinnä saapassukkiin.

Itse suosin ohuita ja laadukkaita eli esim. Opal, Regia ja Ausserman step.

Vierailija
11/11 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun "hyvän" ainoat kriteerit ovat kestävyys ja hinta, niin Nalle ja 7veljestä menettelevät. Kumpaakaan noista en enää sukkiin käytä, jos vaan on mahdollisuus valita joku muu.

Minun mielestäni sukkien pitää olla sen lisäksi myös ehdottomasti lämpimät, mielellään kutiamattomat ja silloin meneekin vaikeaksi. Kun saisi vielä jostakin oikeaa suomenlampaan villasta kehrättyä lankaa.