Millä pääsisi eroon kasvoissa sijaitsevasta varisuoni"rykelmästä"
Olisko sitten joku hämähäkki luomi, en tiedä.
n.1,5cm*1,5cm kokoinen läikkä pieniä punaisia verisuonia.
Onko mitään keinoa saada niitä pois`???
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:35"]
Mulla on niitä kanssa suun ympärillä. Ärsyttäviä...
[/quote]
Eikä tietoa hoidosta? /
Auttaisiko lämpöneulaus? Kukaan kokeillut?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:35"]
[/quote]
Eikä tietoa hoidosta? /
[/quote]
Valitettavasti ei.
Laserilla lähtee. Itse kävin muutama vuosi sitten poistattamassa suunnilleen samankokoisen "verisuonirykelmän" poskesta. Maksoi alle parisataa, en muista enään ihan tarkkaan. Ensin muuttui joksikin aikaa punaisemmaksi, häipyi sitten vähitellen kokonaan pois, tähän meni muistaakseni noin pari kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:10"]
Laserilla lähtee. Itse kävin muutama vuosi sitten poistattamassa suunnilleen samankokoisen "verisuonirykelmän" poskesta. Maksoi alle parisataa, en muista enään ihan tarkkaan. Ensin muuttui joksikin aikaa punaisemmaksi, häipyi sitten vähitellen kokonaan pois, tähän meni muistaakseni noin pari kuukautta.
[/quote]
Varmaa yksityisellä? Oliko kivuliasta?
Joo yksityisellä kävin. Kesti vain muutaman minuutin, ja itseäni ei toimenpide ainakaan sattunut yhtään. Oli muistaakseni KTP-laser millä hoito tehtiin.
Diatermia, eli sähköneulaus auttaa. Kosmetologit tekee, aika harvat kuitenkin. Olen kokeillut ja toimii. Nenän varressa oli kiusallinen verisuoni joka poltettiin pois, ei ole tullut takaisin. Ei sattunut erikoisemmin. Jos on lähistöllä kosmetologikouluja, kannattaa kysellä myös sieltä, jos sattuisi olemaan diatermiakurssi meneillään.