Millainen ihminen saa verenpaineesi nousemaan?
Kommentit (22)
Auerskan puolustajat. Ilmapalloisän puolustajat. Nämä nyt päällimmäisinä tänä iltana.
Eräs tuppautuja, joka päsmäröi kaikessa ja suuttuu pienestäkin kritiikistä.
Kaikenlaisiin pykäliin takertuva, hieman yksinkertainen aivovamma-jankkaaja, joka ei hahmota kokonaisuutta tai osaa ajatella omilla aivoilla.. silti on kova kertomaan miten asioiden pitäisi olla, kuitenkaan tarjoamatta konkreettista ratkaisua ongelmaan.
Rajoittuneet, jotka eivät kykene katsomaan asioita monelta kantilta.
Kälättäjänaiset, jotka vielä seurassa tyrkyttävät itseään miehille/miehelle. Jotenkin kamalaa sivustaseurattavaa. Varmaan ajattelee olevansa avoin ja huumorintajuinen näpäkkä nainen (ei ole) - muut joutuvat seuraamaan showta kun eivät aina voi siitä tilanteesta poistua (koulutustilanne). Tosiasiassa vaikuttaa surulliselta, itseään tyrkyttävältä yh-naiselta, jonka huumorikin hieman nilkuttaa.
Tämä nyt näitä vastikäisiä ärsytyksen nostattajia.
Mustavalkoisesti ajattelevat, typerät, sellaiset päällepäsmärit, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, vaikka oikeasti eivät tiedä mistään mitään.
Uhoajat, väkivaltaiset jne...
Räpättäjä ämmät, jotka puuttuu toisten asioihin ja arvostelee muita. Myöskin saarnaaja ämmät saa mut raivoihin.
Äiti, jonka poika pelaa/harrastaa samassa joukkueesa kuin oma poikani. "tietää kaiken", "osaa kaiken", ei osallistu mihinkään yhteiseen ja pitää omaa poikaansa parhaana pelaajana. Ainoa laaatuaan koko joukkueen vanhemmista. Joidenkin vaan kannattaisi hankkia "elämä", eikä elää sitä lapsen kautta.
antaa silti kaikkien kukkien kukkia "huoh"
Lapsettomat naiset, jotka tietää paremmin kuinka olla äiti ja kasvattaa lapsi kuin äiti itse. Muutenkin sellaiset joilla mielipiteitä joka asiasta, ja toitotottavat niitä suureen ääneen, mutta ei omakohtaista kokemusta yhtään mistään.
Sellaiset vanhemmat, jotka täysin sokeita omille lapsilleen. Kertovat aina vaan kuinka heitä kehutaan joka paikassa, kuinka hienosti ovat taas osanneet käyttäytyä milloin missäkin. Varmasti aina kaikkialla muualla paitsi meillä kun tulevat kylään (hajottavat tahalteen leluja, isot lapset kiusaavat toistuvasti pienempiä ym...).
Ex. Onko nyt ihan pakko avata tätä? Se vaan on niin älytön koko jätkä.
Besserwisserit, jotka näkevät asiakseen neuvoa joka helvatan asiassa vaikka itse todellakin tiedät miten haluat jonkun asian tehdä!!
Vaikkapa jos joku tulisi häiriköimään kotipihaamme, niin silloin voisi verenpaine nousta.
Murhaajat,rattijuopot,pedofiilit, lastenahdistelijat, raiskaajat,koulukiusaajat ja röyhkeät ihmiset. Toisessa ääripäässä taas vaaleanharmaassa,täydellisessä,hattaraunelmassa elävät aina iloiset ihmiset jotka esittävät niin pirteää kivaa ja iloista että hyvä kun eivät pyörry siihenpaikkaan! Tekopirteät ja liian iloiset ihmiset onvat pelottavia. Taatusti juonivat jotain, vähintäänkin puhuvat paskaa seläntakana.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:37"]
Auerskan puolustajat. Ilmapalloisän puolustajat. Nämä nyt päällimmäisinä tänä iltana.
[/quote]
Komppaan tätä!
Anteeksi olen tyhmä, mutta mitä tarkoittaa ilmapalloisä?
Sellanen, joka syöttää mulle väkisin hirveen kasan lakritsia.