Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, vastatkaapa!:)

Vierailija
18.07.2006 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn;

-Montako seksipatneria sinulla on ollut?

-Minkä mittaiseksi arvioit suomalaisen miehen peniksen pituuden?

(Kokemustesi perusteella...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä vaan 4 tosin suomalaisia (muutin aika nuorena pois). En tullut mittailleeksi peenistä keltään, ja olen kyllä tosi huono arvioimaan...

Vierailija
2/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heistä vaan 4 tosin suomalaisia (muutin aika nuorena pois). En tullut mittailleeksi peenistä keltään, ja olen kyllä tosi huono arvioimaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-18cm...

Vierailija
4/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kanssa vaikea uskoa, että keskimäärin olisivat vain jotain 15cm - kuulostaa pieneltä. Onko tuo 15 cm siis lötkönä vai erektiossa? Ja kun kyllähän se yksi ja sama munakin voi olla eri mittainen erektiossa sen mukaan, kuinka kiihottunut on. Ainakin siltä musta tuntuu, että kyllä omalla miehellä se vaan pitenee ja paksunee entisestään, mitä kiihottuneempi on. Ja että siis jos niitä jossakin " virallisessa mittauksessa" jotkut lääkärit mittailee, niin kuinkakohan paljon jaksaa kiihottaa...?

Vierailija
5/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että keskipituus on n. 13cm

Vierailija
6/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvitti kun se uhso kerran kännissä että hän ei neekerin mihinkään entiseen koskis, mä ajattelin että kun tietäsit vaan montako niitä on mulla ollut...Oikeesti mun mies on vähän urpo.

Vierailija
7/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä sitten törmännyt vain " pieni munaisiin" , kun minusta keskimitta on ~15cm? Monilla ollut alle, ja naisystävilläni (muutaman kanssa puhunut) samoja kokemuksia. Toki joskus isompaankin törmännyt;) Mutta jos puhutaan keskimääräisestä koosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi