Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väittää minua valehtelijaksi

Vierailija
04.09.2020 |

Eli kännissä alkoi rutkuttaa kun textasin mesessä kaverille, jonka kanssa olen tekemisissä ehkä 1-2krt vuodessa ja kirjoittelemme kuulumiset. Olen siis kertonut miehelleni ettei minulla ole oikeita ystäviä elämässäni ja oikeasti olen todella yksinäinen. Ja miehen mielestä olen valehtelija, koska onhan minulla oikeasti kavereita joiden kanssa kirjoitella.. minusta tuolla kommentilla hän haluaa vain kontrolloida ja yrittää saada minusta puristettua kenen kanssa ja mitä kirjoitan. Mielestäni molemmilla on oikeus omaan yksityisyyteen ilman, että siitä tarvitsee tehdä numeroa. Olen joskus kertonut miehelle kun on mustasukkaisuuksissaan halunnut tietää kenen kanssa olen tekemisissä, mutta nykyään en halua kertoa hyvänpäivän tuttavuuksista tai kavereista, joille kirjoitan tyyliin pari krt vuodessa, koska näiden ihmisten asiat eivät kuulu miehelleni, joka käyttää kertomiani asioita aseena minua vastaan tavalla tai toisella.

Auttakaa minua!
Mieheni on känniääliö, mutta muuten meillä sujuu hyvin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemass känniääliötä. Vain ääliöitä, jotka päästävät läpi kännissä.

Vierailija
2/5 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh ja anteeksi sekava tilitys ja välistä jääneet kappaleenjaot. Koettakaa saada selvää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksä väitti minua valehtelijaksi. Hänellä oli tapana kerätä kolikoita purkkiin, jonka täytyttyä vei aina pankkiin ja siirsi tilille. Kerran se purkki oli hieman eri asennossa, kuin mitä muisti sen viimeksi olleen, ja oli tosiaan vakuuttuneempi siitä, että minä olin käynyt purkilla viemässä rahaa kuin että hän muistaa vain väärin, miten päin sen purkin kaappiinsa laittoi. Hyh, muutenki oli semmoinen tyyppi että oikein hävettää että koskaan häneen aikaani tuhlasin.

Vierailija
4/5 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin eksä väitti minua valehtelijaksi. Hänellä oli tapana kerätä kolikoita purkkiin, jonka täytyttyä vei aina pankkiin ja siirsi tilille. Kerran se purkki oli hieman eri asennossa, kuin mitä muisti sen viimeksi olleen, ja oli tosiaan vakuuttuneempi siitä, että minä olin käynyt purkilla viemässä rahaa kuin että hän muistaa vain väärin, miten päin sen purkin kaappiinsa laittoi. Hyh, muutenki oli semmoinen tyyppi että oikein hävettää että koskaan häneen aikaani tuhlasin.

Oletko oikeasti tosissasi? Jos et provoa, niin melko hullua!

Vierailija
5/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin useasti miehesi onkin kännissä, jos yhtenään mustasukkaisuuksissaan vahtii sinua.

Etkö ole tullut ajatelleeksi, että ei tämä ole normaali parisuhde, jos sinulla ei enää ole ketään oikeita ystäviä etkä saisi edes tuttujen kanssa tekstailla, saati sitten tavata? Miten perheenjäsenet ja sukulaiset, saatko olla heidän kanssaan tekemisissä?