Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ollut 22v valmis äidiksi

Vierailija
04.09.2020 |

Olin silloin vaan liian nuori. Onneksi oli adoptioon anto mahdollisuus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio on ihan ok. Miten se sinulla sujui? Annoitko lapsen pois heti synnytyksen jälkeen vai vasta myöhemmin?

Vierailija
2/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptio on ihan ok. Miten se sinulla sujui? Annoitko lapsen pois heti synnytyksen jälkeen vai vasta myöhemmin?

Ihan hyvin sujui ja lapsi sai hyvät vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä ole aina syy, vaan elämäntilanne voi saada kenestä tahansa kyvyttömän sitoutua äitiyteen. Sairaudet, mielenterveys ja päihdeongelmat eivät katso kenelle tulevat ja kuinka pahana... On hienoa että meillä on yhteiskunta, joka tarjoaa lapselle hänen etuja ajaen palveluita.

Vierailija
4/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että itse tunnistit, ettet ollut valmis. Oli varmasti sekä sinulle että lapselle paras ratkaisu tuo adoptio. 

Vierailija
5/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikä ole aina syy, vaan elämäntilanne voi saada kenestä tahansa kyvyttömän sitoutua äitiyteen. Sairaudet, mielenterveys ja päihdeongelmat eivät katso kenelle tulevat ja kuinka pahana... On hienoa että meillä on yhteiskunta, joka tarjoaa lapselle hänen etuja ajaen palveluita.

Niin silloin elämäntilanteeni oli huono mm sairas mies.

Vierailija
6/6 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että itse tunnistit, ettet ollut valmis. Oli varmasti sekä sinulle että lapselle paras ratkaisu tuo adoptio. 

Oli oikea ratkaisu ja sain sitten vanhempana kokea äitiyden uudelleen ja kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi