Ensimmäinen viikonloppu ilman alkoholia
7kk juotu päivittäin. Tällä viikolla lopetettiin juominen ja nyt alkaa eka viikonloppu ilman. Äsken putkahti mieleen, että olisipa kiva napauttaa tölkki auki. Mutta ei, avaan kohta pullon kivennäisvettä ja mies myös. Saas nähdä mitä tästä tulee. Miehen kanssa käytiin tänään kaupassa ja alkoholin sijaan mies valitsi meille kivennäisvedet kun sanoin, että kai sitä jotain muuta voisi juoda. 😂
Kommentit (18)
Et kai loukkaantunut kun kerroin vaan totuuden sun villistä nuoruudestaan? Ei taida mies tietää, etkä takuulla uskalla kertoa!!! 😂😂😂
Vai eikä välitä kun kyseessä oot vaan sinä.
Jos oot juomatta niin huomen aamuna oot kiitollinen kun ei oo krapulaa.
Mikä imponoiva ajatus. Minulla on kyllä valmiudet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet vetänyt kun tulee noin epäuskottavaa trollia! 😂
Kasvispizzaa.
No mitä ihmeellistä tuossa. Tein saman kolme vuotta sitten kun vietin sapattia. Nyt taas mukana täysillä oravanpyörässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvispizzaa.
Laita hyvä ihminen makkaraa väliin!
Tsemppiä, hyvä päätös. Juomattomuutta ei kyllä koskaan kadu toisin kuin juomista. Ekat viikot on tiukempia, mutta jossain kohtaa huomaat että viikonloppukin menee helposti juomatta.
Minä otin just munkintippoja. Niissä on 60% etyylialkoholia.
Kolmas ilta on itselleni aina vaikein, mutta minulla ei olekaan puolisoa tukena (puoliso on, mutta hän ei tue, päinvastoin).
Hieno päätös! Pian mieliala kohenee, uni paranee ja jaksaa nauttia kaikesta monin verroin. Alkoholi on kivaa sen muutaman tunnin, mutta kun sen jättää pois, on parempi olo koko ajan.
Naapuri näki sitten kaiken, että ei kannata enää tulla, kertaakaan.
Säälittäviä nuo Narkkarit, joita kiristää se että jotkut valitsee selvän ja hyvän elämän
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä nuo Narkkarit, joita kiristää se että jotkut valitsee selvän ja hyvän elämän
Hei kiitos tästä! Lämmin halaus, oot ihana! ❤️
Jopas sattuikin. Minulla tuli juuri tänään kymmenes selvä vuosi täyteen. Ennen join minäkin lähes päivittäin ja varmasti yli puolet hereilläoloajastani olin enemmän tai vähemmän kännissä, yleensä enemmän. Nämä ovat olleet elämäni upeimmat kymmenen vuotta.
Lopetin itse 3 kk sitten. Minusta tuli kivennäisveden suurkuluttaja.