Milloin pikkukakkonen?
Hei,
Olen vauvakuumeinen vähän yli vuoden ikäisen pikkutaaperon äiti. Kiertoni on juuri palautunut imetyksen jäljiltä, ja mietin, milloin olisi sopiva hetki aloittaa pikkukakkosen yrittäminen. Miten teillä? Ootteko odottaneet muutaman kierron kuukautisten säännöllistymistä, ennen kuin beibin tekeminen on aloitettu? Tärppääkö mahdollisesti helpommin, jos vielä malttaa odotella?
Kommentit (3)
Jos olet valmis uuteen raskauteen niin en itse ainakaan näe estettä sen yrittämiseen ja jos kiertokin on jo tasaantunut ni tärppikin käypi varmasti helpommin. Ei tartte varmastikkaan sitten ihan niin kauaa yritystä. Tulitko kuinka helpolla raskaaksi esikoisen kohdalla? :)
Olen ostanut jo valmiiksi ovistestit, jotta pääsen testailemaan milloin ovis tapahtuu. Ennen menkkojen varsinaista alkua tunsin kyllä muutaman kerran toispuolesen nipistelyn alavatsalla, ihan kuin ovis olis tapahtunu. Imetän taaperoani edelleen 3 kertaa päissä (aamulla n. klo 7, iltapäivällä n. klo 18 maissa ja illlalla klo 21 teinoilla). Hieman jännittää imetyksen takia, onnistunkohan raskautumaan siitä huolimatta. Ikääkin on jo 36 v! Esikoinen kyllä lähti alulle heti ensimmäisestä yrityksesta : )
Kiitos kannustuksesta muut vauvakuumeiset!
Heipä hei! Meillä on aloitettu toisen vauvan projekti tuossa noin puoli vuotta sitten. Nyt meillä esikoinen on 1v3kk.. kyllähän se varmasti tärppää paremmin kun kuukautiset ovat tasaantuneet. Itselläni kierron pituus oli todella pitkä 36-40. sempä takia päädyimme että aloitettiin vauva projekti "hyvissä" ajoin kun ajattelin etten voi kovin helpolla raskautua pitkän kierron vuoksi. nyt kuitenkin näyttäs että kierto olisi kahessa edellisessä ollut jo lyhyempi (35-36). Ovulaatioita oon nyt testannu kahesta viimeisestä kierrosta kun vauvakuume on alkanut jo melekosesti yltyä. Nyt tämän hetkinen kierto on sillä mallilla että vkl ppuna pääsen ehkäpä jo testaan että tuleeko plussaa vaiko negaa.. :)