Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punahiuksiset naiset

Vierailija
04.09.2020 |

ovat ihania <3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ikinä.

Vierailija
2/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaalinen älykkyys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Palavat kivasti roviolla :) :) :)

Vierailija
4/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiitos! Yleensä kyllä punahiuksille naisille suositellaan kampaamossa hiusten värjäämistä kaiken muun kuin punaisen väriseksi. Nuoruuteni keltaisessa blondatussa tukassa ja brunettina kuljin ja stressasin juurikasvusta.

Nyt olen antanut oman hiustenvärin kasvaa ja esimerkiksi hoitoaineisiin jne ei mene lähestulkoonkaan yhtä paljoa rahaa kuin ennen. Nyt toki osa tuntemattomistakin muistaa valittaa minulle kuinka värjätyltä hiukset näyttävät ja kuinka kalpea olen.

Itse en ole ikinä mennyt kommentoimaan tutun tai tuntemattoman ihmisen ulkonäköä mitenkään.

Vierailija
5/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kiitos! Yleensä kyllä punahiuksille naisille suositellaan kampaamossa hiusten värjäämistä kaiken muun kuin punaisen väriseksi. Nuoruuteni keltaisessa blondatussa tukassa ja brunettina kuljin ja stressasin juurikasvusta.

Nyt olen antanut oman hiustenvärin kasvaa ja esimerkiksi hoitoaineisiin jne ei mene lähestulkoonkaan yhtä paljoa rahaa kuin ennen. Nyt toki osa tuntemattomistakin muistaa valittaa minulle kuinka värjätyltä hiukset näyttävät ja kuinka kalpea olen.

Itse en ole ikinä mennyt kommentoimaan tutun tai tuntemattoman ihmisen ulkonäköä mitenkään.

Oisit kysynyt meiltä oikeilta miehiltä. Naiset on vain kateellisia ja kampaamohomot on oma lukunsa. Turha sitäkään on kieltää että kehut ulkonäöstä kuitenkin tuntuu hyvältä. Mä kyllä tiedustelin tarvitko lasit kun kehui komeaksi. No niinhän sitä sanotaan että se sellainen on myös katsojan silmässä. Mun mielestä punainen tukka naisilla on erittäin jees.

Vierailija
6/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt toki osa tuntemattomistakin muistaa valittaa minulle kuinka värjätyltä hiukset näyttävät ja kuinka kalpea olen.

Sama. Luonnostaan punapigmenttimen, pisamainen naama ja kalpea iho joka ei rusketu koskaan vaikka asuisin auringossa, palaa vaan.

Minua on haukuttu kalpeaksi, kerrottu kuinka aneemiselta näytän ja lapselliselta pisamoitteni kanssa.

7/7 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavan rumia. Punatukkaiset ovat, kuten eräs heistä jo tässä kirjoittikin, kalpeita. Värittömät silmät ja silmäripset. Se ei vielä mitään, mutta, kun kasvonpiirteensä ovat veltot ja kuin turvoksissa. Yök.

Koko olemus oudon laiska. Olen aina inhonnut punatukkaisia. Sekä miehiä että naisia ja varsinkin lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme