Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä tajuan mitä tarkoitetaan sillä että liikunnasta saa

Vierailija
11.10.2013 |

kiksit!! Olen käynyt salilla nyt pari viikkoa ja herranjee miten mussa voi olla näin paljon virtaa?? Työasiat hoituu kuin vettä vaan, kotihommat ei enää tunnu missään ja muutenkin on ihan loistava olo :O Liekö asiaan vaikuttaa se, että leivänsyönnin olen lopettanut kokonaan ja kasviksia lisännyt pastan, riisin ja perunan tilalle ja nuo ovat vaan siinä sivussa pikkuisen makuna.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumiseen pitää vähän tottua, ennen kuin siitä alkaa tykätä. Näin mä ajattelen.

Vierailija
2/3 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oikean liikuntamuodon löytäminen vie toisilta hieman enemmän aikaa. Mä esim. inhoan yli kaiken kävelemistä, mutta joudun sitä tekemään koiran takia. Nyt olen huomannut, että rakastan juoksua. Valitettavasti en kovin paljon pysty vielä juoksemaan, mutta se tunne on upea, kun pystyy juoksemaan pari askeltakin enemmän kuin viimeksi ja se antaa virtaa koko päivälle.

Kaikki motoriikkaa vaativat ohjatut tunnit saavat mut vain pahalle päälle, kun en pysy niissä mukana ja törmäilen muihin ja turhaudun itseni täysin.

Mä olen huomannut, että leipä, makaroni, peruna ja esim. suklaa väsyttävät tosi paljon. Mä itse rakasta noita, joten niiden karsiminen on todella vaikeaa, mutta oikeasti auttaisi elämässä paljon, jos mäkin jättäisin niiden syömisen kokonaan.

On se upeaa, kun oivaltaa jotain mistä on hyötyä kaikella saralla. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus liikkunut tosi paljon mutta 2-3 viimeistä vuotta mennyt sellaisessa sumussa ja väsyneessä olotilassa. Nyt päätin aloittaa liikunnan ja hankin salikortin ja liityin kahvakuulaporukkaan ja olo on ihan uskomaton. Miten mä olen voinut unohtaa millaista tää on?

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme