Nuoret ja kauniit naiset ovat ihania
Kommentit (26)
Nuoret ja kauniit eivät ole nuoria ja kauniita kauan.
Pian heistä tulee vanhoja, tutisevia, ryppyisiä, rollaattorilla ajavia mummonraatoja.
Tulehan ikis taas solvaamaan niin saadaan nauraa sulle.
Ihmiset kuvittelevat kauniin naisen ulkonäön ratkaisevan kaikki ongelmat ja pitävät tätä etuoikeutettuna. He oppivat usein jo hyvin nuorena kätkemään tuskansa, sillä he eivät koskaan saa samaa sympatiaa kuin muut.
Kuvitellaan, että nuoren kauniin naisen ulkonäkö edustaa itseään Elämänvoimaa, jolla on voima voittaa kaikki ongelmat.
Ikäänkuin kauniit naiset eivät olisi inhimillisiä, tuntevia olentoja.
Jotkut ihmiset oli ihan törkeitä silloin kun oli nuori nainen. Ei ole ikävä, paitsi sitä tunnetta, että kaikki oli vielä avoinna.
Vierailija kirjoitti:
Pian heistä tulee vanhoja, tutisevia, ryppyisiä, rollaattorilla ajavia mummonraatoja.
Mummotkaan eivät voi olla mukavia, koska kohta ovat kuolleita ja maaduttuaan pelkkää maata.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat kauniin naisen ulkonäön ratkaisevan kaikki ongelmat ja pitävät tätä etuoikeutettuna. He oppivat usein jo hyvin nuorena kätkemään tuskansa, sillä he eivät koskaan saa samaa sympatiaa kuin muut.
Kuvitellaan, että nuoren kauniin naisen ulkonäkö edustaa itseään Elämänvoimaa, jolla on voima voittaa kaikki ongelmat.
Kyllä kauniilla on paljon enemmän etuja kuin vaikeuksia. Lähes kukaan kaunishan ei lähde rumuusleikkauksiin, vaan kauneudesta huolimatta jopa meikkaa näyttääkseen vielä kauniimmalta.
Nyt kun muistelem omaa nuoruuttani, niin kyllä kaikki kuolasi ja sai hätistellä pois, jopa häirintää oli liikaa, miehenikin sai jatkuvasti tulla saniomaan, että nyt lopuu häirintä, tyttö on jo sanonut, että alahan mennä yms. , onnekseni olen nyt jo ohittanut sen vaiheen. Tottakai nuoret, jotkut naiset ovat ihania ja kauniitakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko 28-vuotias nuori nainen?
Sovitaan, että oot nuori kolmekymppiseksi asti.
Ap
Viddu toi zinc vanha patu on sairas. Aktiivinen taas perjantaina yksinöisyyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on just tätä vihervassari mä.dää..tys pazkaa
Saa kaiken, mutta yhyy, mun täytyy päästä itkemään siitä sun tästä
Zinc
Jos saa kaiken, niin eikö se riitä, eikä tarvi itkeä turhasta ?
Vierailija kirjoitti:
Aina voi vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Viddu toi zinc vanha patu on sairas. Aktiivinen taas perjantaina yksinöisyyteensä.
Mistä arvasit, aivastellut jo tässä pari päivää. Flunssaa ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset oli ihan törkeitä silloin kun oli nuori nainen. Ei ole ikävä, paitsi sitä tunnetta, että kaikki oli vielä avoinna.
Son Matrix
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisuuteeni palstalla on zemmonen syy, että kaksi projektiani loppui juuri.
Kiitos kysymisestä, ymmärtämisestä, etkä työntänyt omia keittiöpsykoloogi sontiasi kuvitellen mitä minä olen ja mitä minä teen.
Zinc
Onko 28-vuotias nuori nainen?