Onko ketään joka olisi kokeillut ns. tight lacing korsettia?
En tarkoita ihan uuuman tai vyötärön katkaisevaa, mutta sanotaan sellaista, joka puristaa noin 3cm pois, toisin sanoen noin 10cm ympäryksestä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tässä
https://www.staylace.com/albertcst/index12.html
Kaikkiaan todella nerokkaan näköistä ja kaunista!
Analai on Ruotsista, joten ei asu edes kaukana..
Minusta ihan nätin näkoinen vaatteet päällä, mutta nahkakorsetti vaikuttaa tukalalta?
Analai on sivusolla ollut muistaakseni rankattu emeritus Tight Laceriksi
On muuten tuossa vaaleassa nahkakorsetissa, niin muistan jonkin aikaisemman kuvan, niin on niin nätti nukke!! Ensin tuli mieleen vähän kuin barbiekin, mutta ei kuitenkaan, koska reidet ja lonkat kuitenkin muodokkaammat ja paremman näkoiset kuin sillä barbie-nukella.... .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tässä
Minusta ihan nätin näkoinen vaatteet päällä, mutta nahkakorsetti vaikuttaa tukalalta?
On muuten tuossa vaaleassa nahkakorsetissa, niin muistan jonkin aikaisemman kuvan, niin on niin nätti nukke!! Ensin tuli mieleen vähän kuin barbiekin, mutta ei kuitenkaan, koska reidet ja lonkat kuitenkin muodokkaammat ja paremman näkoiset kuin sillä barbie-nukella.... .
Sukkanauhat ovat tuossa kiihottavat, mutta muuten on ihan pervo!!
t. Herra 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tässä
Stay Lace association sivustolla on annettu aikaisemmin myös psykologisia ohjeita miten korsetin käyttö on aloitettava. Nainen ei saa tuntea itseään ja oloaan epämiellyttäväksi, muutoin hän hylkää ajatuksen, mikä on luonnollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tässä
Stay Lace association sivustolla on annettu aikaisemmin myös psykologisia ohjeita miten korsetin käyttö on aloitettava. Nainen ei saa tuntea itseään ja oloaan epämiellyttäväksi, muutoin hän hylkää ajatuksen, mikä on luonnollista!
Vaikka kuulostaa hurjalta...
(sama!! !)
Kuinka paljon ap olet itseltäsi saanut kiristettyä?
Minkä kokoista käytät? Mitä materiaalia?
Onko ollut mukavaa vastailla itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ap olet itseltäsi saanut kiristettyä?
Minkä kokoista käytät? Mitä materiaalia?
Onko ollut mukavaa vastailla itselleen?
Mitä saanut kiristettyä? En ole vielä mielestäni kiristänyt juuri oikein yhtään mitään.
Toki olen kirjoittanut ketjuun useamman kerrankin, kuten olet jo huomannut, entäs sitten?
Minulla ei ole korsettia, mutta monilla muilla on.
-Ap-
Siis ihan asiaan. Minä olen tight laceri ja käytän jatkuvasti kiristyskorsettia. Tällä hetkellä kiristän vyötäröltäni pois sellaiset 20 cm ja tunnen oloni mukavaksi vaikkakin puristus tuntuu koko ajan. Nyt korona aikana kun on kotona etätöissä on voinut harrastaa tätä kokopäiväisesti ja kun nyörien kiristäjäkin on kotona etätöissä. Minäkin kun kiristän noinkin paljon niin on hyvä olla vahvahätinen nyörien kiristäjä. Tight lacing on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan asiaan. Minä olen tight laceri ja käytän jatkuvasti kiristyskorsettia. Tällä hetkellä kiristän vyötäröltäni pois sellaiset 20 cm ja tunnen oloni mukavaksi vaikkakin puristus tuntuu koko ajan. Nyt korona aikana kun on kotona etätöissä on voinut harrastaa tätä kokopäiväisesti ja kun nyörien kiristäjäkin on kotona etätöissä. Minäkin kun kiristän noinkin paljon niin on hyvä olla vahvahätinen nyörien kiristäjä. Tight lacing on ihanaa.
Sanoit sen niin hyvin!
Tight lacing on ihanaa.