Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni on alkanut ottaa riitojen aikana esille kuinka hänen lapsensa ovat niin paljon parempia kaikessa kuin minä?

Vierailija
04.09.2020 |

En oikein ymmärrä miksi hän vertaa minua lapsiinsa. Mikä tällaiseen vertailuun voi olla syynä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että hän voi aivan hyvin jatkossa asua lastensa kanssa ilman sinua.

Vierailija
2/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko samaa ikäluokkaa miehen lasten kanssa tai lähempänä mirhen lasten ikää kuin miehen ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urpo.

Vierailija
4/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit yhdessä ihmisen kanssa joka selvästi halveksuu sinua?

Vierailija
5/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä se "ihanuus" alkaa...

Vierailija
6/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa ikäluokkaa miehen lasten kanssa tai lähempänä mirhen lasten ikää kuin miehen ikää?

En, mutta olen silti reilusti nuorempi kuin mies.

Ap

Vierailija
7/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haastat riitaa miehen kanssa? Onko miehen sanomalla kuitenkin faktapohjaa, kun se menee noin tunteisiin? 

Vierailija
8/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan, että sinä olet aikuinen ja jos hän on lapsista kiinnostunut ja niiden kanssa parisuhteesta niin sinä olet aikuisena väärä valinta. Hän voi hoitaa perverssiotaan yksin ja poliisin kanssa.

Vierailija
9/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haastat riitaa miehen kanssa? Onko miehen sanomalla kuitenkin faktapohjaa, kun se menee noin tunteisiin? 

En haasta. Ehkäpä voikin olla, että lapsillaan on sellaisia hyviä ominaisuuksia mitä minulla ei, mutta minussa on myös hyviä ominaisuuksia mitä hänen lapsillaan ei. Siksi en ymmärrä tuota minun alentamista.

Ap

Vierailija
10/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen silti reilusti nuorempi kuin mies.

Ap

Ovatko lapset koulutetumpia kuin sinä? Tai suunnittelevat opiskelevansa pidemmälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan