Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koulut jo suljettu

Vierailija
04.09.2020 |

Nyt alkaa olemaan kiire!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson: Lapset ei tartuta, eikä sairastu.

Ei siis mitään hätää!

Vierailija
2/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tänään iltapäivällä taas sulkeutuvat. On viikonloppu eessä taas. Maanantaina sitten taas pulpettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö seuraa mitään muuta kuin tätä paistaa. Avarra vähän maailmankuvaasi, niin ei tarvitse typeriä kysellä.

Vierailija
4/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kouluista on tehty sellainen päätös, että niitä pääsääntöisesti pidetään kiinni viikonloppuisin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja myös loma-aikoina ei ole opetusta. Luulisi olevan koronahysteerikkojen tyytyväisiä näistä rajoituksista.

Vierailija
5/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kouluja suljeta nopeasti niin korona riistäytyy käsistä totaalisesti, viime päivät on sen osoittaneet.

Vierailija
6/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako järkevältä:

Olen nyt itse karanteenissa kotona, kuten 1/ 3 osa koulumme opettajista. Pidän etänä tuntia luokalle, josta puolet on kotona karanteenissa ja puolet istuu ilman opettajaa (ei riitä sijaiset) luokassa, viereisen luokan ope käy välillä ovelta kurkkaamassa. Jotkut luokat ovat kokonaan karanteenissa, paitsi se yksi joka oli poissa juuri sinä päivänä kuin koronaa sairastava oli koulussa. Kaikilta luokilta on paljon oppilaita pois flunssaoireiden vuoksi, oli koronaa tai ei. Niilläkin luokilla, joilla ei ole karanteeneja, puuttuu 1/3 opettajista.

Vierailija
7/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä suljeta.

Salminen ja Tegnell keskustelivat sähköpostitse aiheesta kevättalvella näin (keskustelu pääsi julkisuuteen elokuussa):

Tegnell: ”Yksi asia olisi pitää koulut auki, jotta laumasuoja saavutettaisiin nopeammin.”

Salminen: ”Tätä mekin olemme miettineet. Mutta sillä välin lapset levittävät edelleen tartuntaa...”

Nyt on selvästi päätetty että lapset saavat hoitaa koronan levityksen.

Suomessa tulee tapahtumaan sama mitä tapahtui keväällä Ruotsissa.

Vierailija
8/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaako järkevältä:

Olen nyt itse karanteenissa kotona, kuten 1/ 3 osa koulumme opettajista. Pidän etänä tuntia luokalle, josta puolet on kotona karanteenissa ja puolet istuu ilman opettajaa (ei riitä sijaiset) luokassa, viereisen luokan ope käy välillä ovelta kurkkaamassa. Jotkut luokat ovat kokonaan karanteenissa, paitsi se yksi joka oli poissa juuri sinä päivänä kuin koronaa sairastava oli koulussa. Kaikilta luokilta on paljon oppilaita pois flunssaoireiden vuoksi, oli koronaa tai ei. Niilläkin luokilla, joilla ei ole karanteeneja, puuttuu 1/3 opettajista.

Joo, tämä kuulostaa tosi hyvältä. Eli jyrkkä EI etäkouluun siirtymiselle! Kotona lapsia kuitenkin vaan hakataan, eikä niille anneta ruokaa.

T. Li

Vierailija
9/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset juoskaa!

Vierailija
10/10 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaako järkevältä:

Joo, tämä kuulostaa tosi hyvältä. Eli jyrkkä EI etäkouluun siirtymiselle! Kotona lapsia kuitenkin vaan hakataan, eikä niille anneta ruokaa.

T. Li

Kuule Li.

Vaikka sinä et ehkä ssanut kotona ruokaa, niin yleensä ruoan antaminen lapsille on yksi keskeisiä asioita äitiydessä. Niitä tärkeitä asioita on paljon muitakin.

Yritä kuitenkin muistaa oman lapsesi kanssa, että hän tarvitsee ruokaa hengissä pysymisen ja normaaliin kehittymiseen. Varsinkin vauva on täysin riippuvainen vanhemmistaan tässä asiassa. Se on ihan perusasia.

Minulla ainakin on nyt kova huoli siitä ymmärtääkö Li että vauvan ja lapsenkin ruokkiminen on vanhempien vastuulla.. vauva kun on kotona vanhempiensa armoilla ainakin puoli vuotta ennenkuin hänet pelastetaan päiväkodin hoiviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi