13-vuotias yötä poikaystävän luona. Sallitteko vai ette?
Kommentit (22)
Anna vaseliinia mukaan ja neuvo laittamaan kakkoseen jo valmiiksi.
En salli. Palstan mukaan seksiasiat hoidetaan koulun vessassa, menkööt sinne. Ja jos yöllä haluaa nukkua, sen voi tehdä yksin omassa sängyssä.
Mulla ei ole vielä 13-vuotiasta lasta, mutta en usko, että sallisin. Se voi sitäpaitsi luoda turhia paineita kun on lupa olla yötä, vaikkei oikeasti vielä haluaisikaan seksiä.
Vain jos poikkis on luotettava ja vastuullinen aikuinen.
En, poika voi tulla meille yöksi ja nukkua minun ja miehen välissä.
Jotkut äidit sallii ja sitten vähän ajan päästä syytetään poikakaveria (17v) lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja vaaditaan tyttärelle monen tonnin korvauksia henkisestä kärsimyksestä ja tuhotaan pojan tulevaisuus rikosrekisterimerkinnällä.
Jos olisin pojan äiti, en päästäisi alle 16v tyttöä yökylään.
Olettepa te kapeakatseisia, toki hän voisi mennä jos kyseessä on fiksu kumppani
No en todellakaan päästäisi. 16v voi mennä ja menikin.
Että oikein "fiksu KUMPPANI" kun puhutaan 13v teinistä!
Lapsena kun aloittaa niin nuorena naisena/miehenä on sitten pää sekaisin, teiniraskauksia ja tauteja. Kondomi on nolo ym.
Jestas sentään. itsellä 13v poika, jolla ei ole edes sellaista kädestäpitely tyttöystävää. Pyysi synttärilahjaksi äskettäin legoja. Mutta toisaalta itse seurustelin jo vakituisesti 14 vuotiaana, suhde kesti 5v. Että niin me ollaan erilaisia. Ainakin varmistaisin, että lapset tietävät mitä tekevät ja osaavat ehkäistä. Enkä niin, että oletan, vaan vakava keskustelu asiasta yhdessä molempien kanssa. jos ei keskustelu asiasta suju, eivät ole valmiita siihen yökyläilyynkään.
En, ei teineihin ole luottamista. Varmempaa kun ei mene yökylään. Vahinko ei olisi kiva yllätys 13-vuotiaille.
Mun mielestä ei ole asiallista ja vastuullista päästää yökylään...
Hän lähtee synnytystalkoisiin jo varhain. Suomi nousuun taas tällaisilla urheilla teineillä!