Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapset vaan pelas, nyt ne on melkeen aikuisia ja edelleen pelaa

Vierailija
03.09.2020 |

Mitä tälle on tehtävissä. Vanhempi poika on kohta 18v ja ne vaan veljensä kanssa pelaa. Lapsenakin ne vaan pelas. Nyt niillä ei ole kavereita eikä harrastuksia. 18v ei ole koulussa kun ei pääse mihinkään. Liekkö tosissaan hakenukaan. Mistään ne ei halua puhuakaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeli-hullu taas provoilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Olen 33v nainen ja rakastan pelaamista.

Joonas Nordman showssa oli vieraana ministeri Maria Ohisalo ja sanoi että rakastaa zeldan ja pokemonin pelaamista yli kaiken. Ja kyseessä on sentään korkean tason poliitikko.

Hän myös omistaa satoja muita Nintendo-pelejä IL:n haastattelun mukaan ja pelaa jos on politiikalta vapaa-aikaa pari tuntia siellä täällä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/493c0345-12e2-4211-9588-0591cbca0…

Miksi sitten tavallinen poika ei saisi pelata?

Vierailija
4/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Olen 33v nainen ja rakastan pelaamista.

Joonas Nordman showssa oli vieraana ministeri Maria Ohisalo ja sanoi että rakastaa zeldan ja pokemonin pelaamista yli kaiken. Ja kyseessä on sentään korkean tason poliitikko.

Hän myös omistaa satoja muita Nintendo-pelejä IL:n haastattelun mukaan ja pelaa jos on politiikalta vapaa-aikaa pari tuntia siellä täällä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/493c0345-12e2-4211-9588-0591cbca0…

Miksi sitten tavallinen poika ei saisi pelata?

🙋‍♀️ Täällä myös. Olen tosin 29v nainen.

Pelaamisen lisäksi katson ihan himona Netflixistä Pokemon Alola islands-sarjaa. Rakastan sitä todella. Ei kiinnosta paskaakaan tuomitsevien muumioiden mielipiteet. Teen sitä mitä huvittaa.

Jo lapsena pokemon red, gold jne. olivat lähellä sydäntä.

Vierailija
5/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
6/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika kans pelas koko ajan, en edes tiedä mitä.... Nyt on Di ja tosi hyvin menestynyt työelämässä. Olin ihan varma että tosta ei kyllä hyvä seuraa, olin väärässä. Ja pelaa muuten vieläkin vaik on jo 30:)

Vierailija
7/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niiden poikien sitten pitäisi tehdä?

Ai niin, kännätä ja kirjoitella tänne provo-aloituksia.

Vierailija
8/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie pelasin lapsena Pleikka kakkosella todella paljon. Ja pelaan edelleen. Tosin uskollisen kaverin rinnalle on tullut kolmonen ja nelonen ja kohta tulee vitonen. Mie en nää peleis mitää pahaa. Herkistyy joistakin, kun ovat lähellä pientä sydäntä. M25

Vierailija
9/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen töissäkäyvä 30v mies mediaanipalkalla, ja pelaan silloin tällöin mm. League of Legends-peliä tai CS:Global Offensive taktista räiskintää.

En näe mitä haittaa näistä on, ne päinvastoin nostavat elämänlaatuani kun voi samassa tiimissä pelata työkaverin, lapsuudenkaverin ja jonkun taitavan ulkomaalaisen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
10/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan itse kohta taas hetken aikaa Resident Evil Zeron pelailua josta eilen puhuin toisessa vastaavanlaisessa ketjussa, joka taisi olla saman henkilön aloittama, kuin tämäkin.

Ja olen itse työssäkäyvä ihminen, nyt tosin etätyössä kotona.

Vierailija
11/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin viestinne koska eihän kukaan yli 12v näitä matopelejä ja muita sekoiluja oikeasti näpytä. KASVAKAA.

Älä huoli. Ei sun ÄO muutenkaan riitä käsittämään jonkun Witcher 3:n tai Zelda : Breath of the Wildin laajuutta ja moniulotteisuutta.

Elä rauhassa mielikuvissasi joissa jokainen peli on joku "matopeli".

Vierailija
12/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin viestinne koska eihän kukaan yli 12v näitä matopelejä ja muita sekoiluja oikeasti näpytä. KASVAKAA.

Alapeukutin viestisi koska eihän kukaan aikunen tällaisia provo-aloituksia ja muita sekoiluja oikeasti tänne kirjoittele. KASVA.

Vierailija
13/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Ei sun ÄO muutenkaan riitä käsittämään jonkun Witcher 3:n tai Zelda : Breath of the Wildin laajuutta ja moniulotteisuutta.

Elä rauhassa mielikuvissasi joissa jokainen peli on joku "matopeli".

Tai The Last of Us ja Assassin's Creed II. M25

Vierailija
14/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ei siis huolta vaikka 18v poika ei muuta tee? EI ole opiskelupaikkaa. Ei puhu asioistaan. Fine.

Vierailija
15/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ei siis huolta vaikka 18v poika ei muuta tee? EI ole opiskelupaikkaa. Ei puhu asioistaan. Fine.

Niin tuollaisia nuoria jää joka päivä kahdeksan työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
16/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat myös pelas, mutta se väheni 17-vuotiaana. Taisi liittyä murrosikään jasen väistymiseen.

Vierailija
17/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy erottaa se, että ne jotka pelaa vapaa-ajallaan on eri kuin ne, jotka ei muuta teekään.

Vierailija
18/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan normi. onneks omilla lapsillani on sentään muutakin elämää.

Vierailija
19/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN pitää olla huolissaan.Tässä sen näkee kun lapsille ei ole tarjottu mitään harrastuksia. Kavereitakin pitäis olla, eihän tämmöset kykene elämään normaaalia elämää.

Vierailija
20/31 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka alkaisi tekemään sitä työkseen? Striimaamaan tai tekisi videoita. Kannattaa ottaa puheeksi, jos mikään muu ei kiinnosta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi