Rouva keto vai keto kickstart??
Osaisiko joku kertoa eron näiden valmennusten välillä? Mulla toi kickstart jo on mutta tekis toi rouva keton kokonainen valmennus ostaa. Onkohan se kumminkin turhaa ja samat asiat eri paketissa?
Kommentit (31)
Puolestani jokainen saa syödä mitä tahtoo mutta jos itseoppinut tai jonkun lääketieteen vastaisen kurssin käynyt rupeaa jakelemaan diabetes-ohjeita tai aivoterveys-ohjeita, yllyttää kovien rasvojen ja paljon suolan käyttöön terveellisinä, hän on puoskari.
Tämän rouvan kannattajien kommenteista olen lukenut syövän parannusohjeetkin. Semmosia.
Kiva huomata, että on muitakin, jotka eivät ole tämän rouvan lumoissa. Erehdyin ostamaan hänen valmennuksensa (onneksi epassilla, ei mennyt omat rahat). On todellakin alkanut tympiä, kuinka hän on niin oikeassa kaikessa ja dissaa toisten syömisiä ja mm. Fazerin ym. yrityksiä.
Nyt on kova suru ja paasaus, kun veli kuoli. Joku lahkolainen hänkin. Ensin puhui, että etäinen, läheinen henkilö menehtyi ja nyt sitten onkin suuren suuri suru. Ristiriitainen ihminen. Niin ja viime viikot ollaan oltu vauvakuplassa.
Valmennuksessa vastaa aika valikoidusti kysymyksiin ja ruuat saa jokainen itse määritellä. Odotin hieman jotain muuta. Uskoisin, että paremmat valmennukset löytyy esim. Paulan keto.
Rouva keto on salaliitto-ihminen, ulkonäkökeskeinen paasaaja. Jos hän keskittyisi omaan opastukseensa, ei motkottamaan joka asiasta, esim vastustaa punkkirokotuksia, olisi uskottavampi. Blogisti i-piikin sisar.
Vierailija kirjoitti:
Kiva huomata, että on muitakin, jotka eivät ole tämän rouvan lumoissa. Erehdyin ostamaan hänen valmennuksensa (onneksi epassilla, ei mennyt omat rahat). On todellakin alkanut tympiä, kuinka hän on niin oikeassa kaikessa ja dissaa toisten syömisiä ja mm. Fazerin ym. yrityksiä.
Nyt on kova suru ja paasaus, kun veli kuoli. Joku lahkolainen hänkin. Ensin puhui, että etäinen, läheinen henkilö menehtyi ja nyt sitten onkin suuren suuri suru. Ristiriitainen ihminen. Niin ja viime viikot ollaan oltu vauvakuplassa.
Valmennuksessa vastaa aika valikoidusti kysymyksiin ja ruuat saa jokainen itse määritellä. Odotin hieman jotain muuta. Uskoisin, että paremmat valmennukset löytyy esim. Paulan keto.
Velihän on kahdella nimimerkillä ollut kor- vastustajien idoli. Uskossa mutta uskoo uraniaan , joku filakord -seurakuntakin. Täällä puhuvat että ensihoitajana taukohuoneessa kajosi työkaveriin ja siitä lopputili ja mt-jutut.
Espanjassa päätyi viime viikolla lopulliseen ratkaisuun.
Rouva päättikin nyt hyötyä veljensä poismenosta vaikkei 3o vuoteen ole yhteyttä pitänyt. Jatkaa hänen työtään, mun mielestä harhaista psykoosia nuo uskonnolliset tekstit .
Jättääkö nyt sitten koko laihdutusneuvonnan ja takaliston muovaamisen. Kun "heräsi. ".
Totta, alkoi nyt paasaamaan veljen sanomaa ja yhtäkkiä.suru onkin niin suuri. Niin läpinäkyvää ja teennäistä! Lopetin seuraamisen somessa, ei todellakaan kiinnosta lahko-hihhulit! Keto-/vhh-asioihin haen tietoa toisaalta.
Oon näköjään käsittänyt koko
Ketoon ketoon kappaleen
väärin :(
Katsoin löytyykö täältä heistä. Rva keto menee huonompaan suuntaan nyt veljensä takia. Jos veli voi huonosti miten käy toiselle kun käpertyy itseensä. Kannattajapiiri huutaa mukana, emme katso televisiota, emme lue lehtiä, emme seuraa politiikkaa, emme äänestä, meille riittää oma sisäinen maailmamme. En voisi elää noin rajoittuneesti, en ahdistu uutisista mutta haluan tietää mitä maailmassa tapahtuu, suomalaisessa kulttuurissa, taloudessa, mitä päättäjät päättävät. Kun ei lue lehtiä voi itselleen sitten uskotella vaikka hesarissa olevan 14 sivua nelikymppisten kuolinilmoituksia päivittäin. ( jonkun tieto tuokin noissa piireissä)
Haen ruokaneuvontaa tässä maailmassa elävältä ihmiseltä , en henkisyyteensä käpristyneeltä.
Rouva keto ei oo ajan tasalla sen dieettinsä kanssa. Keto on eilisen juttuja, se on nykyään CARNIVORE. Samaa paskaa uudessa paketissa tosin.
Onko tämä rouva Keto vasta viisikymppinen?? Olin ajatellut, että noin 65v. olisi. Ihan jo ulkonäön perusteella en usko, että on terveellinen ruokavalio. Ja monessa asiassa tiede osoittaa aivan toisin kuin mitä hän paasaa.
Voi jestas sentään! Kerropa tuo mun yli 90 v sukulaisille. He ovat nyt 2 * tuon ketorouvan ikäisiä, ei korkeaa kolesterolia, selväpäisiä vanhuksia. Eivät ehkä ota painonnosto-selfieitä.