Äitini täyttää 37v, mitä ostaisin hänelle lahjaksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha sinä olet?
Täytän loppukuusta 20v.
Ap
Mä täytän 39 ja ilahtuisin eniten siitä, että lapset olis siivonneet kodin ja ostaneet kukkia ja pizzat. Ehkä viiniäkin.
Jestas, miten nuorena äitisi on saanut sinut. Hän on edelleenkin todella nuori. Näin korona-aikaan on vaikea keksiä lahjaa. Tee itse kakku, hän ilahtuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja..
Miksi? Hänellä on kierukka, laitatti sen 15v siskoni syntymän jälkeen.
Jos joskus saan omia lapsia, niin toivon että kasvavat suorempaan kuin sinä (ilmeisesti vanhana sikiäminen ei ole yhtä kuin käytöstavat omaava aikuinen lapsi).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha sinä olet?
Täytän loppukuusta 20v.
Ap
Siivoa äitisi koti kun hän ei ole paikalla, osta kukkakimppu, ja laita pöytään vaikka juustoja, keksejä, suklaata ja viiniä, ja jutelkaa elämästä. Kiitä häntä siitä mitä hän on eteesi tehnyt vaikka sut nuorena saikin.
Pehmoinen oloasu ja lämpöiset sukat kylmeneviin syysiltoihin.
Kiitos ideoista, lisääkin saa niitä heitellä.
Ap
Käsidesiä ja kasvomaskeja taikka sitten tulevaisuutta ajatellen aikuistenvaippoja sekä kuulolaite tai jopa rollaattori
Olen itse samanikäinen ja ilahtuisin esim korvakoruista tai kortista jossa on juuri minua varten omistettu teksti. Lapseni on 18.
Vierailija kirjoitti:
Pehmoinen oloasu ja lämpöiset sukat kylmeneviin syysiltoihin.
Oi vitsi miten ihana idea.
No tämä mitä on jo ehdoteltukin, siivoat yllärinä ja kukkia kimppu pöydälle, tai miksei joku viherkasvi jos äitisi niistä pitää. Sitten yhdessä syötte jotain äitisi lempiruokaa ja vaikka saunotte ja vietätte iltaa yhdessä.
Itse ilahtuisin villasukista, suklaasta. Tai vie äitisi elokuviin tai yhteinen elokuva ilta kotona herkkujen kera. Koru
Millainen hän on luonteeltaan? Harrastaako jotain? Esim piirtääkö, kutoo/neuloo, jotain urheilua, onko menevä tapaus vai tykkääkö olla kotona tai luonnossa? Tykkääkö työstään, jos sinne jotain apuvälinettä jne? Tykkääkö kengistä, koruista tai keräileekö jotain? Katsooko jotain sarjoja joiden tuotantokauden voisi ostaa tai joku bändi minkä albumin voisit hommata jne? Vai onko hän minimalistinen, ajanviettoa kuten leffassa käymistä, sinä kokkaat päivällisen, yms?
Sillon kun mä olin 20-vuotias niin mun äiti oli jo kuuskymppinen eläkeläinen. Propsit sun mutsille et teki lapset ajoissa
Niin ja itse asiaan eli jos et muuta keksi niin aina voi ostaa lahjakortin liikkeeseen X.
Onko siellä muuten miten paljon etnistä väkeä olevia ? Onko Nasima vielä ? entä onko ikinä ollut romania ? Saamelaista ?
Miten vanha sinä olet?