Kirjoita itsestäsi "lehtiotsikko"
Aloitan:
Kolmikymppisen Minnan pohjaton raskausnälkä - syö illassa jopa kaksi isoa pizzaa: "En arvannut, että raskaus saisi juustohimot jylläämään"
Kommentit (33)
Koiranomistajat ovat mukavia ihmisiä, kertoo tutkimus
"Nainen ei uskaltanut poistua kotoaan yli kahteen vuoteen, koska piti itseään niin rumana"
Lapsensa menettäneestä ei tule enää ihmisen kokoista.
Alkoholisti luulee määrävänsä omissa asioissaan.
Koska söin liikaa, minusta tuli lihava.
Työhönsä leipääntynyt Minna alkoi taas ryyppäämään
Olin aneeminen, mutta luulin, että se on hyvä asia.
Tasaisen kuoren alla piilee moderni tulivuori - opi kaikki vesimiehistä.
Kostoa vuosia suunnitellut mies päätti viisihenkisen perheen elämän - jätti jälkeensä hyytävän viestin
Rakastuin puolisooni uudelleen - pitkän liiton uusi nousu
En ymmärtänyt, että laihtuakseni minun olisi pitänyt syödä oikein- napostelu pois.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen ei uskaltanut poistua kotoaan yli kahteen vuoteen, koska piti itseään niin rumana"
Mies ihmetteli kaksi vuotta onkohan naapurin nainen kuollut vai miksi ei liiku minnekkään. Hän on elossa!!
Hierojalle syyte veronkierrosta: tienasi vuodessa yli 70 000 euroa pimeästi!
Yksinäinen mies hankki koiran - "Nyt miul on kaveri"
Tiiän, että oon surullinen tapaus, sitä ei tarvitse sanoa erikseen.
Tunnollisen työnarkomaani salaiset paheet
Kun miellyttämisenhalu menee yli - Nainen salasi älykkyytensä jopa puolisoltaan.
Organisointi huipussaan -pitkät ruuhkavuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ihmetteli kaksi vuotta onkohan naapurin nainen kuollut vai miksi ei liiku minnekkään. Hän on elossa!!
Mies ei olisi tiennyt naapurin naisesta, koska nainen piti kaihtimiaankin aina kiinni, jottei kukaan näe hänen rumuuttaan. ;)
Pitkäaikaistyöttömän karu avautuminen – rahat eivät riitä edes puuroon