Viimeksi katsomasi netflix elokuva?
Siis elokuva joka on/oli netflixissä?
Jos kirjoitat useammin, kuin yhden kerran niin olisi kiva, jos käyttäisit nimimerkkiä.
Itse katsoin äsken Robin Hoodin se oli mielestäni ihan hyvä. Puolivuotta sitten toivoin sitä netflixiltä. Toiveeni toteutui :)
Nyt katson toista leffaa. Se on Doctor Sleep.
T: Ap:n leffahetket
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Curse of Chuckyn ja olipahan melko hölmö kauhukomedia, mutta kauhufanina oli pakko katsoa kuitenkin.
Itse olen toivonut netflixiltä Chucky leffojakin.
Pakkohan minunkin on katsoa toi.
Noi on mielestäni semmoista kauhu-hauskaa katsottavaa.
Ap
Leffaa en muista, mutta sarjoista katson tällä hetkellä Luciferiä. Ihan hauska jo todella komea tuo pääosan esittäjä.
Doctor Sleep tuli katsottua. Tosipitkä elokuva ja alkoi vähän puuduttaa. Hyvä leffa se oli, vaikka pienoinen pettymys oli, kun siinä oli enemmän fantasiaa, kuin kauhu elementtejä.
T: Ap:n leffahetket
(Älkää kummiskaan spoilatko mitään elokuvaa)
Joker, todella hyvä ja vaikuttava raina.
Sitä ennen Upseeri&herrasmies, oli pakko katsoa vaikka nähnyt sen monesti.
Muita en nyt saa mieleeni, vaikka viikottain jotain katson.
The Irishman. Robert DeNiro ja Al Pacino vanhoina.. :(
It kakkosen. Pitäs laittaa pois koko netflix kun en ole pariin kuukauteen katsonut sieltä mitään.
Netflixin omat leffat on hirveetä kuraa... sarjoissakin nykyään määrä korvaa laadun, joten on vähentynyt mielenkiinto koko palvelua kohtaan...
A star is born. Odotin paaaaaaaaljon enemmän kaiken sen hehkutuksen jälkeen. 6/10.
Varmaankin Looper, kun pari vuotta sitten olin kaverilla käymässä. Kaverilla on Netflix.
Mä katsoin vissiin Laundromatin, toista kertaa. Ekalla kerralla se meni jostain syystä osittain ohi. Ehkä torkahdin? Kyseessä on fiktioelokuvan muotoon puettu dokumentti tai opetusohjelma, lajityyppi on ehkä sellainen eksentrinen komedia. Tykkäsin.
Seuraavaksi pitää katsoa Joker. Mutta kun mä olin viime viikonloppuna reissussa ja mieheni on tänä viikonloppuna reissussa, niin pitää katsoa se sitten viikon päästä viikonloppuna.
Joker, oli meh. Tiesinkin sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Leffaa en muista, mutta sarjoista katson tällä hetkellä Luciferiä. Ihan hauska jo todella komea tuo pääosan esittäjä.
Täällä sama tilanne. Leffoja en ole hetkeen katsonut, sarjoja enemmänkin niin tulin tänne kurkkimaan vinkkejä. Tuo Lucifer on aika hauska ja pääosan esittäjä tosiaan komea. :D
Robin Hood, ja annan sille säälistä yhden tähden. Sitä ihmettelin eniten, että miksi tuollaiseen aivottomaan rämistelyyn on palkattu kuitenkin oikeita näyttelijöitä. Tässä elokuvassa heistä yksikään ei päässyt esittelemään taitojaan, eli hukkaan menivät mm. Tim Minchin, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, F Murray Abraham (oi miksi oi miksi hänenkin roolinsa oli aivan paperinen!), Jamie Dornan jne. Surkeaa.
Yritin eilen katsoa I'm Thinking of Ending Things, mutta en jaksanut loppuun. Tuli vahvat Netflix-elokuvavibat, eli uskoisin lopun olevan täysin älytön ja jättävän kaiken katsojan tulkittavaksi, a la Annihilation.
Vierailija kirjoitti:
Robin Hood, ja annan sille säälistä yhden tähden. Sitä ihmettelin eniten, että miksi tuollaiseen aivottomaan rämistelyyn on palkattu kuitenkin oikeita näyttelijöitä. Tässä elokuvassa heistä yksikään ei päässyt esittelemään taitojaan, eli hukkaan menivät mm. Tim Minchin, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, F Murray Abraham (oi miksi oi miksi hänenkin roolinsa oli aivan paperinen!), Jamie Dornan jne. Surkeaa.
Unohdit yhden. Taron Egertonin.
Ihan perushyvä mielestäni, kun vertaa nykypäivän elokuviin. Ei huippu, mutta hyvä.
Katsoin eilen Curse of Chuckyn ja olipahan melko hölmö kauhukomedia, mutta kauhufanina oli pakko katsoa kuitenkin.