Miten saisin kauniit kädet?
Kauniilla käsillä olisi niin paljon hauskempi kin tehdä kaikkea mahdollista ja pitää niitä esillä. Nyt haluan aina tehdä mahdollisimman nopeasti kaiken missä käteni ovat näkyvillä. Se aiheuttaa kömpelyyttä ja haparointia. Nähdäkseni naisten valtaosalla on syntyjään kauniit kädet. Helppohan se on olla joku tubettaja joka tekee kampauksia ja muuta, kun on täydellisen kauniit kädet joita esitellä, vaikka kampaukset meniskin vähän niin sun näin
Kommentit (5)
Paljon vaan voidetta, siis useamman kerran päivässä hyvää käsivoidetta.
Kynnet laitat itse lakkaamalla hyvin. Siis viilaus ja sit aluslakka, vaalea värilakka, päällyslakka ja lopuksi kynsinauhaöljy. Pysyy viikon normaalisti. Tai sit menet laitattamaan rakennekynnet tai kestolakkauksen.
Sinun olisi pitänyt aloittaa nelivuotiaana ja soittaa eri soittimia. Ei lapiomotoriikalla pitkälle pötkitä esteettisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt aloittaa nelivuotiaana ja soittaa eri soittimia. Ei lapiomotoriikalla pitkälle pötkitä esteettisyydessä.
Minä kylläkin juuri tein näin... Mulla on varmaan jotenkin pehmeät ja vääntyvät luut koska oikean käteni sormet on kynä vääntänyt vinoon ja pääni on viulu muotoillut kummallisen epäsymmetriseksi mielestäni.. rakastin siis piirtämistä pienenä paljon ja pidin todella paljon kynää sillä tavalla että se väänsi keskisormea vinoon...
Kuivan koppura iho ja ihan pehmeät kynnet on ne pahimmat jutut. Kaunis iho käsissä olis jotain tosi upeeta...