Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeä miehen ääni on naisille?

Vierailija
03.09.2020 |

Olen miettinyt, että voisiko ääneni olla se kynnyskysymys naisille. Ääneni on lähinnä outo, ei mitenkään kovin maskuliininen. Kun olen kuullut nauhalta omaa puhettani, niin olen lähinnä miettinyt, että miten minulla voi olla edes kavereita kun on noin ruma ääni.
Joo toki kaikki oman äänen kuullessaan miettivät että onpas mulla kauhee ääni. Yksi naiskaveri taisi kerran sanoa että mulla on kiva ääni (tai en muista oliko se sittenkin nauru), mutta olen silti vakuuttunut, että mulla on ruma ääni ja en sen takia voi tyttöystävää saada

Kommentit (19)

1/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ääni kuulostaa kamalalta.

Uskon, että sinulla on kiva ääni, jos joku sanoi niin.

Ääni on mielestäni hyvin tärkeä osa ihmistä. 

Vierailija
2/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntä tärkeämpää on se, mitä ja miten sillä sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvostavat matalaa ja rauhallista ääntä, silloin heille tulee turvallinen olo.

Vierailija
4/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kieltämättä on tärkeää, sillä ulkonäön ohella on ääni luonnollisesti se, mikä ensin tulee toisessa ihmisessä vastaan ja mihin ensin huomio kiinnittyy. Ja siitä täytyy tykätä, koska ääni on niin suuri osa kommunikoinnista ja sitä kuulee paljon.

Sehän sitten taas on täysin makuasia millaisesta äänestä kukin tykkää.

Vierailija
5/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehkä paras mahdollinen tyyppi tähän vastaamaan, koska tiedän olevani marginaalissa sen suhteen, että minulle ääni on jopa yksi *tärkeimpiä* asioita miehessä. Tai ainakin viehätyksessä toista kohtaan. Kun muut naiset luettelevat milloin mitäkin viehättävimpiä asioita miehessä – vahvat kädet, nauravat silmät, hyvä pylly, nallekarhukroppa... – itse mainitsen aina ensimmäisenä äänen.

Toki siitä, millainen on hyvä ääni miehellä, on kyllä kavereidenkin kesken väännetty. :D

Kerran sain jopa miesnäkökulmaa asiaan; mainittuani pitäväni miehen ääntä tärkeänä, kaivoi yksi illanistujaisissa ollut heppu puhelimen esille ja soitatti minulle videon, jonka miehellä (hänen sanojensa mukaan) oli ”ääni jollaisen kaikki naiset haluaa :(”. Ei uskonut kun sanoin, että minun korvaani kyseinen mies kuulosti vain limaiselta... :D

Vierailija
6/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ehkä paras mahdollinen tyyppi tähän vastaamaan, koska tiedän olevani marginaalissa sen suhteen, että minulle ääni on jopa yksi *tärkeimpiä* asioita miehessä. Tai ainakin viehätyksessä toista kohtaan. Kun muut naiset luettelevat milloin mitäkin viehättävimpiä asioita miehessä – vahvat kädet, nauravat silmät, hyvä pylly, nallekarhukroppa... – itse mainitsen aina ensimmäisenä äänen.

Toki siitä, millainen on hyvä ääni miehellä, on kyllä kavereidenkin kesken väännetty. :D

Kerran sain jopa miesnäkökulmaa asiaan; mainittuani pitäväni miehen ääntä tärkeänä, kaivoi yksi illanistujaisissa ollut heppu puhelimen esille ja soitatti minulle videon, jonka miehellä (hänen sanojensa mukaan) oli ”ääni jollaisen kaikki naiset haluaa :(”. Ei uskonut kun sanoin, että minun korvaani kyseinen mies kuulosti vain limaiselta... :D

Haluatko kertoa mikä video kyseessä? Itselle tulee aina jostain Barry Whiten/Morgan Freemanin äänestä fiilis, että "tällaisen äänen ne naiset haluaa"

Vierailija
7/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin; en tietenkään lähtökohtaisesti toivo miehellä olevan hirmu nariseva tai nenästä tuleva ääni. Mutta jos muuten hirmu kivalla miehellä on nariseva ääni, niin ei se haittaa.

Vierailija
8/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ääni. Mutta ei arkipuheessa. Sitten kun esiinnyn puhumassa jossain ja todella käytän ääntäni niin joka ikisen kerran minulle on tultu sanomaan että ääneni yksinkertaisesti vangitsee kuulijan.

Sääli että tuota ei voi arkiäänessä tuoda esiin. Arkiääni minulla lienee hiukan jopa rasittava.

Vierailija
9/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia näissäkin asioissa. Äänesi saattaa olla yhden naisen mielestä ihana ja toisen naisen mielestä hirveä.

Vierailija
10/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on todella tärkeä. Olen monta kertaa menettänyt mielenkiinnon sen takia, että miehellä on ruma ääni tai puhetapa. Heikko tai kimeä ääni tai nasaali, tai jopa joku puhevika ärsyttää niin paljon, etten jaksa kuunnella. Tai jos puhuu rumaa murretta. Kurja juttu mutta minkä sille mahtaa.

Vierailija
11/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jollakin äänivalmentajalla.

Vierailija
12/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää, että mies ei ole möreääninen tupakkaääni, vaan pehmeä-ääninen kiltti ääni. Samannäköisillä ihmisillä on myös samanlaisia ääniä. Ääni on tärkeä asia.

Vierailija
13/19 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tietysti jonkin verran tärkeä ja kyllä kiinnitän huomiota siihenkin. Jos ääni tai mikä tahansa muu ominaisuus on tavalla tai toisella häiritsevä, kiinnostus mieheen ei syty.

Edellisellä mieskaverillani oli aivan taivaallisen ihana ääni, sellainen joka oikeasti sai jalat alta. Huhuh edelleen kun mietin.

Vierailija
14/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää. Mun mieheni ääni saa edelleenkin polvet veteliksi.

Vierailija
15/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ääni merkitsee todella paljon!

Sellanen David Beckham-ääni on esimerkki kamalasta äänestä, tai Sandra Bullockin ex Jesse jotain, ihan hirvee kimittäjä.

Ääni ja silmät on ne jotka miehessä itselleni "iskee".

Kyllä sulla varmaan on oikein kiva ääni, ap.

Vierailija
16/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä meisseli, äänellä ei ole väliä.

Vierailija
17/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on erikseen sanonut, että sinulla on kiva ääni eikä kukaan ole haukkunut ääntäsi, niin on huomattavasti todennäköisempää että äänesi on kiva.

Itse kuunneltuna oma ääni kuulostaa aina kamalalta.

Vierailija
18/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänen perusteella pystyy vaikka vähän ihastumaan puhelimessa. Joillain miehillä on "radioääni", jota on vaikea selittää. Soljuva, miehekäs, selvä, halaava. Teininä ihailimme tyttöjen kanssa erästä urheilijanuorukaista komean ulkonäön perusteella. Sitten hän saapui paikkakunnallemme kisailemaan ja kikatellen, ujoina lähestyimme häntä nimmareita pyytämään. Kun hän avasi suunsa, hänen äänensä kuulosti narisevalta, kuin rasvaamaton sarana. Pyrskähdimme nauruun, vieläkin hävettää aivan kamalasti.

Vierailija
19/19 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpsö :) En ole pahemmin miettinyt miesten ääniä, minulle ainakin vaikuttaa aivan muut asiat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme