Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko miettineet, mikä toi eskari ja kurahousut -tyyppi oikein on?

Vierailija
03.09.2020 |

Nykään, jos täällä on aloitus lasten ulkovaatteista, se on 80 prosentin todennäköisyydellä eskari ja kurahousut -tyypin tekemä. Kupletin juoni on siis ihmetellä, miksi eskarilaisten täytyy pitää kuriksia. Mutta onko tää joku seksuaaliasia vai joku muu päähänpinttymä? Tavallaan tää on AV:n pakkomielteisistä yksi omituisin siksi, että mulla ei riitä ymmärrys tajuamaan, miten tuo aihe voi jotakuta kiehtoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on monelaisia, onhan tämä yksikin tyyppi joka kyttää ihmisten reppuja.

Vierailija
2/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja on monelaisia, onhan tämä yksikin tyyppi joka kyttää ihmisten reppuja.

Mikä niistä? Kuvaile toki enemmän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kalliilla ostetaan hienot reimatecit, niin tokihan se ottaa päähän, että pitääkin laittaa antiikkiset kurahousut niiden päälle.

Vierailija
4/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kalliilla ostetaan hienot reimatecit, niin tokihan se ottaa päähän, että pitääkin laittaa antiikkiset kurahousut niiden päälle.

Mutta että tää aihe puhuttaa samaa ihmistä vuodesta toiseen?

Ap

Vierailija
5/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee aina jotain epäsopivaa mieleen siitä kuristyypistä, ei voi mitään.

Tein opiskeluaikana työkseni puhelinhuohotusta ja siellä oli monenmoista äitinsä sukkahousuihin ru*kkaajaa ja aikuisia vaippapeppuja, että mulla taitaa olla jotenkin likainen mielikuvitus tai sitten ei.

Vierailija
6/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eskarin aloittavat joka vuosi uudet lapset! :O

Kyllä meilläkin muuten tuli eskarista muistutus, että pitää kurahousut olla mukana. Pitäisikö olla rebel ja jättää laittamatta.

Vierailija
7/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tainnut lukea tätä palstaa, silloin kun täällä oli vielä muutakin kuin provoilua. Kyllä Reimatecit ja niiden ominaisuudet oli kestoaihe!

Vierailija
8/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä meilläkin muuten tuli eskarista muistutus, että pitää kurahousut olla mukana. Pitäisikö olla rebel ja jättää laittamatta.

Kyllä mä tulkitsen, että kyseessä on sama tyyppi, joka avauksia tehtailee. Kun mulla on vielä sen ikäisiä lapsia (itse asiassa nuorempi lapseni on eskarissa), että periaatteessa voisin keskustella lasten ulkovaatteista, mutta lähes aina, jos palstalla ulkovaatteita koskeva ketju on, se on aina eskari ja kurikset. En usko, että tää on asia, joka jaksaisi puhuttaa noin paljon, kun muuten lapsiaiheiset keskustelut ovat täällä niin harvassa.

Ap

Vierailija
9/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole tainnut lukea tätä palstaa, silloin kun täällä oli vielä muutakin kuin provoilua. Kyllä Reimatecit ja niiden ominaisuudet oli kestoaihe!

Oon lukenut ja niin oli. Mutta nyt palstan (lähes) ainoa lasten ulkovaatteita sivuava aihe on eskarijakurikset.

Ap

Vierailija
10/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee aina jotain epäsopivaa mieleen siitä kuristyypistä, ei voi mitään.

Tein opiskeluaikana työkseni puhelinhuohotusta ja siellä oli monenmoista äitinsä sukkahousuihin ru*kkaajaa ja aikuisia vaippapeppuja, että mulla taitaa olla jotenkin likainen mielikuvitus tai sitten ei.

Ja täälläkin on se stringit ja juoksutrikoot -tyyppi.

Mä en saa tästä seksuaalista vibaa, mutta mistä sen tietää.

Ap

Vierailija
11/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä tulkitsen, että kyseessä on sama tyyppi, joka avauksia tehtailee. Kun mulla on vielä sen ikäisiä lapsia (itse asiassa nuorempi lapseni on eskarissa), että periaatteessa voisin keskustella lasten ulkovaatteista, mutta lähes aina, jos palstalla ulkovaatteita koskeva ketju on, se on aina eskari ja kurikset. En usko, että tää on asia, joka jaksaisi puhuttaa noin paljon, kun muuten lapsiaiheiset keskustelut ovat täällä niin harvassa.

Ap

Voi olla. Mutta luulen, että eskari on just hankala ikä, kun ne on omasta mielestään niin isoja (ei enää päiväkotilapsia ja melkein niinku koululaisia), niin ne ehkä kitisee eniten just jostain tyhmistä kuriksista.

Vierailija
12/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Voi olla. Mutta luulen, että eskari on just hankala ikä, kun ne on omasta mielestään niin isoja (ei enää päiväkotilapsia ja melkein niinku koululaisia), niin ne ehkä kitisee eniten just jostain tyhmistä kuriksista.

Voi toki olla, mutta kun nää avaukset on jotenkin niin saman tyylisiä.

(Jos muuten haluatte tietää, niin mun lapseni on koulun eskarissa, eikä siellä ole kukaan puhunut kuriksista mitään. Päiväkodissakaan ei koskaan kukaan vaatinut. Laitoin joskus mukaan, jos oli tosi märkää.)

Ap

Vierailija
13/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä jotenkin harvinainen tapaus, kun en muista, että koskaan olisi lapsi valittanut siitä, että pitää pukea kurahousut? Siksi en itsekään ole älynnyt asiasta valittaa edes vauvalla!

Vierailija
14/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokin kumifriikki, joka istuu kumihousut jalassa ja kirjoittelee.

Ei siinä mitään, mutta moni lähtee siihen keskusteluun innolla mukaan. Ja joku istuu kotona ja läähättää.

Vierailija
15/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Voi toki olla, mutta kun nää avaukset on jotenkin niin saman tyylisiä.

(Jos muuten haluatte tietää, niin mun lapseni on koulun eskarissa, eikä siellä ole kukaan puhunut kuriksista mitään. Päiväkodissakaan ei koskaan kukaan vaatinut. Laitoin joskus mukaan, jos oli tosi märkää.)

Ap

Meillä päiväkodin eskari ja kurikset on pakolliset. Ehkä koulun eskari olisi kivempi, mutta tällä mennään nyt. Onneksi lapsi on sopeutuvainen, eikä valita turhia.

Vierailija
16/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä jotenkin harvinainen tapaus, kun en muista, että koskaan olisi lapsi valittanut siitä, että pitää pukea kurahousut? Siksi en itsekään ole älynnyt asiasta valittaa edes vauvalla!

En mäkään juuri muista, että lapset olis valittaneet. Tosin päiväkodissa niitä käytettiin aika vähän, kotipihassa (savinen maa) enemmän.

Ap

Vierailija
17/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oikeastaan

Vierailija
18/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään juuri muista, että lapset olis valittaneet. Tosin päiväkodissa niitä käytettiin aika vähän, kotipihassa (savinen maa) enemmän.

Ap

Mä luulen, että tuo on ihan tottumiskysymys. Jos on pienestä asti ollut kuriksia niin miksi ne yhtäkkiä rupeaisi ahdistamaan. Sitten taas ne prinsessat, jotka vasta isompana päiväkodissa tai eskarissa joutuu ne ekaa kertaa laitamaan, niin saattavat traumatisoitua.

Vierailija
19/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pahin reimatechössötys meni ohi ja ainakin omassa tuttavapiirissa samoilla lapsilla näkee molempia eli välillä teknisempää vaatetta ja välillä tavallista kuravaattetta tilanteen mukaan. Ja näin meilläkin toimitaan, en tajua, miksi jossain vaiheessa oli niin tärkeeä, että pitää olla vaan reimatecciä eikä missään tapauksessa kuriksia.

Vierailija
20/20 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on ihmisiä, joilta oikeasti palaa käämit, jos pitää noudattaa jotain ohjeita, jotka ei ole ihan oman mielen mukaan. Esim. että vaaditaan hankkimaan lapselle kurahousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän